خبرگزاری کار ایران

انتخاب صحیح لیبل تبلیغاتی کسب و کار شما

انتخاب صحیح لیبل تبلیغاتی کسب و کار شما
کد خبر : ۱۲۷۷۱۲۳

اتتخاب لیبل تبلیغاتی مناسب میتواند کمک شایانی به کسب وکار شما کند زیرا لیبل کالایی است که به طور مداوم در مقابل چشمان مخاطبین است و میتواند تاثیر بالایی را روی ذهن کاربر بگذارد از طرفی عمر مقاومت طرح زیبایی و جذابیت یک لیبل مواردی است که نمیتوان آن ها را در انتخاب یک برچسب مناسب نادیده گرفت. در این مقاله قصد داریم چند لیبل با کیفیت من جمله چاپ استیکر، لیبل pvc،  برچسب اموال را به شما معرفی کنیم تا با مزایا و کاربرد ان ها آشنا شوید تا یک لیبل مناسب را به گزینه های تبلیغاتی خود جهت رشد کسب و کار خود اضافه کنید. 

هر لیبل دارای جنس  و خواص منحصر به فرد خود میباشد که  سبب تمایز کاربرد لیبل ها از یک دیگر میشود با ما همراه باشید تا شما را با چند لیبل پرکاربرد آشنا کنیم.

چاپ استیکر چیست؟

چاپ استیکر نوعی لیبل کاربردی از جنس پی وی سی میباشد که در صنعت تبلیغات چشمان زیادی را به خود جلب کرده است .در قسمت پشت چاپ استیکر یک برچسب وجود دارد که سبب قابلیت نصب آسان چاپ استیکر برای مشتری میشود.

مزایای چاپ استیکر

جنس منحصر به چاپ استیکر سبب طول عمر بالای آن همچنین دوام زیاد آن در مقابل عوامل محیطی من جمله رطوبت نور تابش یو وی نور چرا غ و مهتابی گرما سرما شده است .

  • همچنین جنس مرغوب پی وی سی سبب مقاومت چاپ استیکر به حلال های شیمیایی میشود.
  • چاپ استیکر این قابلیت را هم دارد که شما هر طرح با رنگ  دلخواه را بر روی آن چاپ کنید.
  • علاوه بر این چاپ استیکر را میتوان در تعداد بالا و قیمت مقرون به صرفه سفارشی سازی کرد.
  • چاپ استیکر را میتوان در هر سایز و بعد دلخواه چاپ کرد.
  • چاپ استیکر قابلیت نصب و جداسازی آسان با ابتدایی ترین وسایل را دارد.
  • چاپ استیکر را میتوان روی هر سطح صاف و صیقلی مثل شیشه هر شیشه ای شیشه مقازه پنجره ویترین بدنه خودرو موتئر سیکلت دیوار و هر قسمتی با این اوصاف نصب کرد.

تمام این ویژگی ها یک جا در چاپ استیکر جمع شده و آن را به یک گزینه مناسب برای تبلیغ کالا وکسب وکار تبدیل کرده با یک بار امتحان کردن شانس رشد و کسب و کار خود را از دست ندهید با ما تماس بگیرید.

کاربرد چاپ استیکر

چاپ استیکر علاوه بر صنعت تبلیغات در صنعت مد و تزیین هم کاربرد دارد یعنی با انتخاب یک لیبل با چاپ دلخواه میتوانید نمای زیبایی به اتاق کمد ماشین موتور فروشگاه و یا هر جای دیگر بدهید.

انتخاب صحیح لیبل تبلیغاتی کسب و کار شما

لیبل پی وی سی چیست؟

لیبل پی وی سی با توجه به جنس و مزایای منحصر به فرد خود از دیگر لیبل های پرکاربرد در بازار مصرف کنند گان میباشد جنس لیبل pvc از پلی پرو پیلن است. و معمولا لیبل هایی با زمینه سفید با طرح چاپ مورد نظر میباشد.

مزایای لیبل pvc

  • لیبل پی وی سی به علت جنس و ساختار منحصر به فرد خود نسبت به رطوبت و نور و دمای بالا و پایین نور یو وی و دیگر عوامل محیطی مقاوم میباشد و دارای طول عمر بالایی است.
  • برچسب پی وی سی نسبت به پارگی خراش کشیدگی دارای انعطاف و با دوام میباشد.
  • لیبل پی وی سی به علت داشتن برچسب پشتی خیلی راحت چسبانده و خیلی راحت هم کنده میشود بدون این که به سطح آسیب برساند.
  • لیبل pvc همچنین نسبت به حلال های شیمیایی مثل الکل مقاوم میباشد.
  • برچسب پی وی سی را با هر طرح و رنگی یا هر اندازه و ابعادی میتوان چاپ کرد و همچنین قابلیت سفارشی سازی در تعداد بالا و قیمت مقرون به صرفه دارد.

کاربرد لیبل pvc چیست؟

برچسب pvc در صنعت خودرو سازی آزمایشگاه لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی و ... کاربرد دارد.

انتخاب صحیح لیبل تبلیغاتی کسب و کار شما

برچسب اموال چیست؟

هر شرکت و اداره بزرگ جهت رصد و پیگیری تجهیزات و وسایل خود خود نیاز به به برچسب اموال دارد برچسب اموال دارای بارکدی است که با استفاده از آن اموال را پیگیری میکنند.برچسب اموال نوعی برچسب امنیتی است زیرا با استفاده از برچسب اموال میتوان از سرقت اموال جلوگیری کرد. با استفاده از برچسب اموال با هزینه کم میتوانید از امنیت وسایل خود اطمینان حاصل فرمایید.

مزایای لیبل اموال

  • برجسب اموال به علت نوع کاربردی که دارد ضخیم محکم و دارای چسبندگی بالا میباشد.
  • لیبل اموال دارای دوام بالایی نسبت به نور و گرما و رطوبت و حلال های  شیمیایی میباشد.
  • لیبل اموال دارای بارکد بر روی خود است که جهت پیگیری و مشخصات وسیله مد نظر کاربرد دارد.

کاربرد برچسب اموال

برچسب اموال معمولا بر روی تجهیزات شرکت ها و ادارات و کارخانه ها و آزمایشگاه ها و .... استفاده میکنند. مثلا بر روی کیس و کیبورد کامپیوترهاو مبلمان شرکت ها می‌چسبانند.

فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که برچسب اموال را در جای مناسب قرار دهید که هم زیبایی وسیله را نگیرد و هم به راحتی قابل اسکن کردن باشد.

شرکت سروش با چندین سال سابقه درخشان در زمینه چاپ لیبل تبلیغاتی و ... این افتخار را دارد که تا سفارش شما مشتری های عزیز را بر عهده بگیرد فقط کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز