خبرگزاری کار ایران

در مراسم رونمایی نشریه صدای تولید مطرح شد

رکن اصلی هر فعالیت اقتصادی و تولیدی، رسانه است

رکن اصلی هر فعالیت اقتصادی و تولیدی، رسانه است
کد خبر : ۱۲۲۲۲۸۶

ابوالقاسم‌ شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران می گوید :امروز نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و معرفی تولیدکنندگان و همچنین ارتقای کیفیت تولیدات و معرفی محصولات به مردم بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم رونمایی شماره جدید ماهنامه صدای تولید و ویژه‌نامه پوشاک تهران با حضور ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، مرتضی بلوکی، معاون مطالعات، پژوهش‌ها و بازرگانی خبرگزاری ایلنا  و علی زادمهر خبرنگار ایلنا و سردبیر نشریه در محل اتحادیه پوشاک تهران برگزار شد.

ابوالقاسم‌ شیرازی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها و تشکر از فعالیت‌ها و حمایت‌های خبرگزاری ایلنا از تولید و فعالیت‌های کارگری به خصوص در حوزه پوشاک گفت: رکن اصلی هر فعالیت اقتصادی و تولیدی، رسانه است و امروز نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و معرفی تولیدکنندگان و همچنین ارتقا کیفیت تولیدات و معرفی محصولات به مردم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: امروز تولیدات محصولات ایرانی به خصوص در حوزه پوشاک رشد بسیار قابل قبولی پیدا کردند اما نیاز است که این محصولات معرفی شوند و کیفیت آن به گوش مردم برسد و این وظیفه بر عهده رسانه‌هاست و خوشبختانه خبرگزاری ایلنا در این زمینه تلاش‌های بسیار خوبی کرده است.

شیرازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مباحث اصلی در اقتصاد، تولید کالای ارزان باکیفیت و افزایش توان خرید مردم است، افزود: یکی از الزامات تولید کالای ارزان و باکیفیت این است که تولیدکنندگان بتوانند مواد اولیه خود را با قیمت مناسب تهیه کنند و هزینه‌های جانبی نیز کاهش پیدا کند و این امر بر عهده رسانه‌هاست که صدای تولیدکنندگان را در بحث مشکلاتی همچون مواد اولیه و هزینه‌های جانبی به گوش مسئولان دولتی برسانند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در بازارهای جهانی نیز حضور داشته باشیم و به رقابت بپردازیم باید به رسانه‌ها اهمیت بدهیم و رسانه‌ها نیز در معرفی محصولات داخلی به بازارهای خارجی نقش پررنگی دارند.

شیرازی کیفیت نشریه صدای تولید، ویژه‌نامه پوشاک تهران را خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: امیدوارم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با خبرگراری ایلنا صورت گرفته، انتشار این نشریه ادامه پیدا کند و از طریق این نشریه، فعالیت‌های اتحادیه پوشاک و تولیدکنندگان و فروشندگان این صنعت را به گوش مشتریان و فعالان صنف برسانیم.

مرتضی بلوکی نیز به نمایندگی از خبرگزاری (کار ایران) ایلنا نیز با تشکر از همکاری بخش‌های مختلف اتحادیه پوشاک و همچنین اعضای تحریریه این نشریه اظهار کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا با استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای و در قالب‌های مختلف، مشکلات تولیدکنندگان را به گوش مسئولان برسانیم و صدای تولیدکنندگان باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز