خبرگزاری کار ایران

مهر و بوی مدرسه از راه رسید

کد خبر : ۱۱۰۹۳۱

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام: مهر یادآور روزهای تلخ و شیرین است که مدر سه به دانش آموزان کوچک و بزرگ دل می بندد.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام گفت: مهر یادآور روزهای تلخ و شیرین است که مدرسه به دانش آموزان کوچک و بزرگ دل می بندد.

به گزارش ایلنا سرهنگ محمد رسولی گفت: فاصله بین مدرسه تا خانه کلاس درس محسوب می شود و والدین آموزش لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به فرزندان خود یادآوری نمایند و تاذکرات لازم در خصوص نحوه عبور و مرور تردد ایمن داشته باشند.

سرهنگ رسولی با بین اینکه با شروع به کار مدارس و آغاز فصل پاییز اولویتهای ترافیکی جدیدی برای پلیس آغاز می شود عنوان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در ساعات بازگشایی مدارس و خطراتی که دانش آموزان را تهدید می کند پلیس پر رنگ تر از گذشته در خیابان ها و میادین منتهی به مدارس مستقر هستند.

وی افزود: والدین از سرویس مدارس برای دانش آموزان و فرزندان خود سعی کنند از رانندگان مجرب و مناسب استفاده نمایند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ظرفیت مسافر برای هر خودرو مشخص شده است عنوان کرد: والدین گرامی بایستی به رانندگان سرویس تذکر دهند که اقدام به سوار نمودن دانش آموزان بیشتر از ظرفیت خودداری نمایند.

وی در پایان از اجرای طرح ویژه کاهش حوادثو سوانح رانندگی با توجه به ماه مهر و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی خبر داد وگفت: این طرح بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و انشا اله با همکاری خوب مردم سال تحصیلی جدید نیز همانند سال های گذشته بدون حادثه برای پویندگان علم و دانش باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز