خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی(شبکه سامان):

پیگیر کاهش بحران های آبی و زیست محیطی خواهم بود

پیگیر کاهش بحران های آبی و زیست محیطی خواهم بود
کد خبر : ۱۴۵۲۱۶۲

سید مسعود هاشمی با کد انتخاباتی 8797 از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران بزرگ و شهرستان های ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات.

به گزارش ایلنا، سید مسعود هاشمی عنوان کرد: مدرک تحصیلیم دکترای شیمی عالی از دنشگاه علم و صنعت ایران است و چندین رتبه علمی کشوری و بین المللی را تاکنون کسب کرده ام همچنین مقالات مختلفی در کشور و دنیا در حوزه انرژی و محیط زیست کسب کرده ام و سابقه فعالیتم 15 سال در بنیاد ملی نخبگان و شرکت های دانش بنیان است. به نظر بنده یکی از مواردی که باید به آن توجه شود بهبود وضعیت رفاه مردم و ساماندهی اوضاع اقتصادی و کاهش بحران منابع آبی، بحران های زیست محیطی و آلودگی هوا و ریزگردها و مدیریت نخبگانی و نظارت همگانی است تا بتوانم خدمت و مطالبه مردمی را داشته باشم.

به نظر بنده نظارت و ارزیابی بر امور پاشنه آشیل کشور شده است و مجلس هم باید آنرا به جد در دوره های مختلف پیگیری می کرد اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده است، همه هدف بنده این است که نظارت و ارزیابی بر دستگاه های اجرائی و روسای این دستگاه ها را به انجام برسانم و پیگیر مطالبات مردمی باشم چرا که مجلس ضمن اینکه قوانین را تدوین می کند باید بر ارزیابی این قوانین هم نظارت داشته باشد تا بحران های کشور برطرف شود.

همچنین تدوین سیاست های تسهیل گری در حوزه اشتغال شرکت های دانش بنیان  و شناسائی نخبگان در حوزه های مختلف می تواند باعث ارتقای جامعه کارگری و شناسایی آنها شود تا به افزایش رفاه و معیشت کشور منجر شود و شرایط اقتصادی برای کل جامعه بهبود پیدا کند ما باید قدم خیری برای مردم کشور برداریم تا مردم از ما راضی باشند و بنده هم اگر نتوانم در دو سال ابتدای خدمتم در مجلس به اهدافی که قول داده ام برسم از مجلس خداحافظی خواهم کرد و در عرصه های دیگر فعالیت خواهم داشت.

حجم ویدیو: ۹.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز