خبرگزاری کار ایران

مرادیان خبر داد؛

تسهیلات ویژه برای دانشجویان با هزینه‌های درمان بیش از ۵۰۰ هزار تومان

کد خبر : ۱۱۹۴۵۳

دانشجویانی که تمایل دارند تا برای هزینه‌های درمان کمتر از پانصد هزارتومان نیز از خدمات بیمه استفاده کنند نیز تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی به معاونت دانشجویی دانشگاه خود مراجعه و تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

ایلنا: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از برنامه این صندوق به منظور ایجاد تسهیلات ویژه برای دانشجویان با هزینه‌های درمان بیش از ۵۰۰ هزار تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اعلام این خبر افزود: صندوق رفاه درجهت ارتقاء کیفیت و سلامت زندگی دانشجویان درصدد ایجاد امکاناتی است تا دانشجویانی که به هر دلیلی در طول دوران تحصیل خود با هزینه‌های درمانی بیش از ۵۰۰ هزار تومان مواجه می‌شوند، بتوانند بلافاصله تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند و از خدمات بیمه برای هزینه درمان خود بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این طرح در صورت تصویب هیئت امنا اجرایی می‌شود، اظهار کرد: جزئیات استفاده از این نوع خدمات به زودی از سوی صندوق رفاه دانشجویان اطلاع رسانی می‌شود.

مرادیان تصریح کرد: همچنین دانشجویانی که تمایل دارند تا برای هزینه‌های درمان کمتر از پانصد هزارتومان نیز از خدمات بیمه استفاده کنند نیز تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی به معاونت دانشجویی دانشگاه خود مراجعه و تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز