خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی:

۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا مجدد تکرار می شود

۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا مجدد تکرار می شود
کد خبر : ۱۱۵۷۸۴

فضایی که در مدارس حاکم است نشان می‌دهد روحیه استکبارستیزی حفظ شده است ما به دولت امریکا اعتماد نداریم و دانش آموزان این را خوب درک می‌کنند / اردوی راهیان نور سفری داوطلبانه است و نمره هیچ نقشی در آن ندارد.

ایلنا: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: روز ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا مجدد تکرار و در فضای ایران اسلامی گسترانیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سرهنگ صابر ماهانی در نشست خبری که در صبح امروز برگزار شد، گفت: بسیج دانش آموزی پایه و اساس بسیج است و اگر بتوانیم در بسیج دانش آموزی خوب سرمایه گذاری کنیم دیگر اقشار بسیج می‌توانند در آن مسیری که برایشان تعریف شده است، گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه روز ۸ آبان سالروز شهادت شهید فهمیده روز بسیج دانش آموزی اعلام شده است، افزود: سازمان بسیج دانش آموزی از ۷ آبان تا ۱۳ آبان را به عنوان بسیج دانش آموزی نام گذاری کرده است.

ماهانی شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی را دانش آموز حماسه ساز امروز و آینده ساز فردا عنوان کرد و افزود: در هفته بسیج دانش آموزی ویژه برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا مجدد تکرار و در فضای ایران اسلامی گسترانیده می‌شود.

ماهانی به عنوان روزهای هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و افزود: سه شنبه ۷ آبان روز دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مدار نام گذاری شده که دیدار با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان به عنوان ارائه گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش آموزی و همچنین افتتاحیه اردوهای راهیان نور در مدارس خاص(طلایه داران علم و بصیرت) از برنامه‌های این روز است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چهارشنبه ۸ آبان را روز دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی نام گذاری شده است افزود: برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز در کرج، آیین صبحگاه ایثار و شجاعت در مدارس و برگزاری یادواره سراسری شهید احمدرضا عباسی و سیده طاهره هاشمی و ۳۶هزار شهید دانش آموز از برنامه‌های این روز است.

وی تصریح کرد: پنجشنبه ۹ آبان روز دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی نام گذاری شده است که اجرای مراسم بزرگداشت شهید فهمیده در بهشت زهرا، دیدار با خانواده معظم ایثارگران، شهدا و جانبازان و عطرافشانی و گل باران شهدای دانش آموز و معلمان و مسابقه دوی شهدای دانش آموز ویژه پویندگان پسر از برنامه‌های این روز است.

ماهانی با اشاره به نام‌گذاری روز جمعه ۱۰ آبان به دانش آموز بسیجی؛ انتظار و عدالت خواهی گفت: کوه پیمایی ویژه پیشگامان و حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور از برنامه‌های این روز است.

وی خاطرنشان کرد: شنبه ۱۱ آبان روز دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری است که برگزاری یادواره مرکزی شهید احمدرضا عباسی در اراک، هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استانداران و فرمانداران و تجلیل از آنان از برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: یکشنبه ۱۲ آبان روز دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری که اجرای طرح رهروان شهید فهمیده در استان‌های بوشهر،، هرمزگان، سیستان، خوزستان و فارس از برنامه‌های امروز است.

ماهانی با اشاره به اینکه دوشنبه ۱۳ آبان روز دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی نام گذاری شده است افزود: حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اجرای مراسم استکبار جهانی در مشهدالشهدای هویزه بر سر مزار شهید علم الهدی توسط دانش آموزان راهیان نور برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر امریکا در مسیر راهپیمایی از مراسم این روز است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اردوهای راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور سفری داوطلبانه است و نمره هیچ نقشی در آن ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا به دلیل تحولات درعرصه سیاست خارجی به شما نگفته‌اند که روز راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا سر ندهید، افزود: چیزی به ما گفته نشده است، اما فضایی که در مدارس حاکم است نشان می‌دهد روحیه استکبارستیزی حفظ شده است ما به دولت امریکا اعتماد نداریم و دانش آموزان این را خوب درک می‌کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز