خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:

8 مهر به عنوان روز امدادگر گاز(194) نامگذاری شود

8 مهر به عنوان روز امدادگر گاز(194) نامگذاری شود
کد خبر : ۱۵۴۰۰۹۰

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز پیشنهاد کرد 194 مین روز سال که برابر با 8 مهر است به عنوان «روز امدادگر گاز یا روز 194» نامگذاری شود.

به گزارش ایلنا از البرز، کامران ایمانی فولادی، در یک اقدام خلاقانه پیشنهاد نامگذاری 194 مین روز سال به عنوان "روز امدادگر گاز" را به منظور قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه نیروهای امدادی شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد.

 به گفته او، نیروهای امداد شرکت گاز در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه، با جانفشانی و تعهد بالا به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند و این پیشنهاد می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از احترام و ارادت به تلاش آن‌ها در نظر گرفته شود. 

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بر اهمیت نقش این نیروها در حفظ امنیت و آرامش جامعه تأکید کرد و افزود: نیروهای امدادی ما همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و قدردانی از آنان نه تنها وظیفه ماست، بلکه می‌تواند انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌هایشان باشد.

ایمانی فولادی برای حمایت از پیشنهاد نامگذاری 194 مین روز سال به عنوان "روز امدادگر گاز یا 194" به منظور قدردانی از نیروهای امداد شرکت گاز خاطر نشان کرد: ایجاد یا پیوستن به یک کارزار آنلاین برای جمع‌آوری امضاها به منظور نشان دادن حمایت عمومی از این پیشنهاد می‌تواند توجه مسئولین را جلب کند.

وی مطرح کرد: ایجاد موج خبری و پویش رسانه ای به منظور جلب توجه افکار عمومی نسبت به این شغل در جامعه از دیگر راهکارهایی است که می توان برای ثبت این روز اقدام کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: به اشتراک گذاری و حمایت از این پیشنهاد در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و تلگرام با هشتگ‌های مرتبط، شرکت در جلسات یا رویدادهایی که به موضوع حمایت از نیروهای امدادی می‌پردازند و مطرح کردن این پیشنهاد به عنوان یک اقدام عملی برای قدردانی از تلاش آنان، برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس، شورای شهر یا دیگر مسئولین محلی و انتقال اهمیت این پیشنهاد به آنان از جمله راهکارهایی است که می‌توان از این پیشنهاد حمایت کرد.

کامران ایمانی فولادی بیان کرد: در شرکت گاز استان البرز به منظور قدردانی از نیروهای امداد شرکت گاز، در 194 مین روز سال برنامه ای با عنوان تست ایفرد و آمادگی جسمانی نیروهای امدادی برگزار و  برای برجسته کردن نقش آنان یکی از قدیمی ترین امدادگران شرکت ملی گاز ایران که دوران بازنشستگی خود را در استان البرز سپری می کند دعوت و از او قدردانی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تهیه و انتشار محتوای رسانه‌ای، از جمله کلیپ‌های ویدیویی و پادکست، تولید خبر، حضور امدادگران در مدارس سطح استان، حضور امدادگران با لباس فرم ویژه در نمایشگاه های محلی، فراهم کردن لباس یک دست برای همه امدادگران، جمع آوری نقطه نظرات امدادگران و تهیه ارزیابی و بازخورد تلاش کردیم تا در شرکت گاز البرز روز 194 استانی داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: با توجه به فراگیر شدن فضای مجازی برای حمایت از پیشنهاد نامگذاری 194 مین روز سال به عنوان "روز 194"، می‌توان از هشتگ‌های مختلف هم مانند #روز194، #قدردانی_از_نیروهای_امدادی، #نیروهای_امداد، #شهادت_در_خدمت و .... که به افزایش آگاهی عمومی و جلب توجه بیشتر منجر می شود؛ استفاده کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز