خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل البرز خبر داد؛

رسیدگی به ۱۵۴ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده‌ای البرز

رسیدگی به ۱۵۴  پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده‌ای البرز
کد خبر : ۱۵۳۴۷۱۹

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از رسیدگی به ۱۵۴ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، میثم قدمی معاون حمل و نقل این اداره کل اظهار کرد:  طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰۷ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش‌های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ با تشکیل ۹  جلسه برگزار شد. 

قدمی افزود: بر همین اساس ۴۰ پرونده ماده ۱۲  ویژه شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در این اداره کل برگزار شد که آرای صادر شده به شرکت های حمل و نقلی ابلاغ شد.

این مسئول در ادامه به تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ (مالکین ناوگان) نیز اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در کنار کمیسیون‌های ماده ۱۱ (رانندگان بخش کالا و مسافر ) و ماده ۱۲ که به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی می‌کنند، در بازه زمانی مذکور به تخلفات مالکین ناوگان در  ۷ پرونده رسیدگی کرده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز