خبرگزاری کار ایران

در ساوجبلاغ؛

همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران برگزار شد

همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران برگزار شد
کد خبر : ۱۵۲۸۸۱۹

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران، گفت: انتظار بنیاد از تشکل‌های شاهد و ایثارگر این است که ضمن مطالبه‌گری در قبال اتفاق‌های اجتماعی و سیاسی احساس مسئولیت و تعهد پذیری داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، همایش یک روزه 200 نفر از دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران با حضور رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیرحسین دانش کهن مدیرکل و بهزاد حق بیگی معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولین لشگری و استانی با هدف تجلیل از تشکل ها و ارتقاء سطح آموزشی در کوهسار ساوجبلاغ برگزار شد.

رحیم نریمانی خطاب به تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: این مراسم جنبه آموزشی دارد و شما باید از این برنامه‌های آموزشی در راستای موضوع مهم توانمندسازی استفاده کنید. هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیوند  نهادهای مردمی غیردولتی به ساختار و شبکه دولتی است امیدواریم که محصول آن انسان‌های دانش بنیان باشد که بتواند به مردم خدمت دهد.

وی افزود: یاد و خاطره بیش از 230 هزار شهید، بیش از 600 هزار جانباز و 43 هزار آزاده سرافراز را  گرامی می‌داریم. فلسفه خلقت انسان همه بر محور مقدسی تحت واژه «خدمت» شکل گرفت.  به دنبال این هستیم دست خدمت به طور خاص خانواده شهدا و ایثارگران و عامه برای همه مردم از طریق تشکل‌های غیردولتی باشد.

وی با اشاره به بیش از 7 هزار و 500 نفر ساعت آموزشی برای تشکل‌های شاهد و ایثارگر، گفت: ما در بنیاد حامی تشکل‌های شاهد و ایثارگر  هستیم و شما خدمت دهنده  هستید و باید در این زمینه توانمند باشید. انسانی می‌تواند خدمت دهد که خودش را توانمند کند و ما دنبال این هستیم که  تشکل‌ها مطالبه‌گر از نوع قانونی باشند. 

نریمانی با تاکید بر اینکه تشکل‌های شاهد و ایثاگر باید رفتارهای ایثارگرانه در جامعه داشته باشند، گفت: انتظار بنیاد از تشکل‌های شاهد و ایثارگر این است که مطالبه‌گر باشند و در قبال اتفاق‌های اجتماعی و سیاسی احساس مسئولیت و تعهد پذیری داشته باشند.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر اهمیت مشارکت تشکل‌های شاهد و ایثاگر در جامعه گفت: مشارکت موضوع مهمی است و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،  تاکید  ویژه در حوزه تشکل‌ها دارد زیرا در همه حوزه‌ها مشارکت اهمیت زیادی دارد، اگر درِ بنیاد بسته باشد و شما به بنیاد مراجعه نکنید، زمان میرایی آن سازمان است.

برگزاری پایش سلامت تشکل‌ها و اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی و ورزشی متنوع از جمله برنامه های اجرا شده در این اردوی یک روزه بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز