خبرگزاری کار ایران

سه پارک محله‌ای در منطقه ۲ کرج افتتاح شد+فیلم

سه پارک محله‌ای در منطقه ۲ کرج افتتاح شد+فیلم
کد خبر : ۱۵۱۸۹۴۰

شهردار: کرج را به کارگاه عمرانی تبدیل کردیم/ رتبه نخست ثبت پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های کشور را کسب کردیم

شهردار کرج با اشاره به اینکه در دوره ششم مدیریت شهری، کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شد، گفت: در دو سال اخیر در سامانه ثبت پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های کشور رتبه نخست را کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد کیانی در مراسم افتتاحیه سه پارک جدید شهدای اصناف، بولوار دودانگه و نامجو که با حضور فرماندار شهرستان کرج، اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان کرجی برگزار شد با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر کرج، اظهار کرد: این هشتمین پارک افتتاح شده در دوره مدیریت شهری ششم است و چندین پروژه دیگر نیز در دوره ششم مدیریت شهری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: از جمله پروژه‌های فضای سبز و پارک‌های بزرگ و تخصصی که بعضی‌ از آن به تازگی به بهره‌برداری رسید، پارک جهان دیدگان بود که به صورت ویژه برای سالمندان آماده سازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار کرج ضمن تاکید بر اینکه در این دوره از مدیریت شهری به موضوع فضای سبز اهمیت بسیاری قائل هستیم، افزود: در پروژه‌های عمرانی برای نخستین بار، احترام خود را به فضای سبز و درختان نشان دادیم و تلاش کردیم کمترین میزان آسیب را به فضای سبز داشته باشیم. در این راستا در پروژه‌های عمرانی اکثر درختان بدون آسیب جابجا شدند.

کیانی گفت: دوره ششم مدیریت شهری کرج به طور واقعی در قامت یک کلان شهر خود را نشان داد. در این راستا برای اولین بار در کشور در مرز خسروی مستقر شد و به طور اختصاصی یک مرز مهم را تحویل گرفت. در حال حاضر همکاران شهرداری کرج، مستقر شدند و به زائران اربعین ارائه خدمت می‌کنند.

شهردار کرج یادآور شد: ما در دو سال اخیر در سامانه ثبت پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های کشور رتبه نخست را کسب کردیم و این نکته مهمی بود که خود نیز به تازگی متوجه این رتبه شدم.

وی با عنوان اینکه شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کردیم، اضافه کرد: پیش از ابن، پروژه‌های عمرانی را در سامانه ثبت می‌کردیم اما نمی‌دانستیم در رتبه‌ بالا قرار داریم. بالغ بر هزار پروژه عمرانی فعال داریم که کم نظیر است. 

کیانی با اشاره به اینکه هرجای شهر بروید شاهد عملیات عمرانی خواهید بود، اظهار داشت: از فرصت استفاده می‌کنم و از شهروندان کرجی بابت زحمتی که به واسطه اجرای پروژه‌های عمرانی متحمل می‌شوند عذرخواهی می‌کنم اما این نوید را می‌دهم که با اتمام عملیات عمرانی، حلاوت و شیرینی این پروژه‌ها برای مردم سالیان سال خواهد ماند.

وی از پرداخت تسهیلات کم بهره به تمامی پرسنل شهرداری کرج، یاد کرد و گفت: بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات ۴ درصدی از محل وجوهی که در بانک عامل داشتیم در اختیار همکاران قرار دادیم. بخش عمده تسهیلات پرداخت شده و همچنان ادامه دارد. 

کیانی ادامه داد: متقاضیان تسهیلات با هر نوع رابطه قراردادی که با شهرداری کرج داشته باشند از این وام بهره‌مند خواهند شد. عدالتی که در دوره ششم مدیریت شهری با سیاست گذاری اعضای شورای شهر برگزار شده کم نظیر است.

افتتاح سه پارک محله‌ای در منطقه ۲ کرج

یکی از مهمترین پروژه‌های این افتتاحیه، پارک شهدای اصناف بود. این پارک با وسعتی ببش از ۱۳ هزار متر مربع و به ارزش بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال، به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین پارک‌های منطقه ۲ کرج با حضور شهردار و فرماندار و اعضای شورای شهر کرج افتتاح شد.

پارک شهدای اصناف با دارا بودن امکاناتی مانند فضای سبز، آلاچیق، وسایل بازی کودکان، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و زمین ورزشی والیبال فضایی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم کرده است.

دو پارک دیگر نیز به نام‌های پارک بولوار دودانگه با متراژ یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و پارک نامجو به متراژ یک هزارو ۲۰۰ مترمربع در این مراسم و با حضور مسئولان شهر کرج افتتاح شد.  
 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز