وزیر صمت:
استارت آپها روی بازاریابی، بستهبندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استارت آپها روی بازاریابی، بستهبندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند.
به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه های متنوعی جهت شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های استان های کشور در تولید محصولات مختلف بومی خود برگزار شده که اقدامی شایسته و به جا به خصوص در سال رونق تولید است.
حرکت نوینی در حوزه تولیدات روستایی و عشایری آغاز شده است
او با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشانگر تلاش مردم در جهت آبادانی و توسعه کشور است، تصریح کرد: حرکت نوینی در حوزه تولیدات روستایی و عشایری آغاز شده است که این روند باید تقویت شود.
استارت آپ ها روی بازاریابی، بسته بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور شرکت های استارت آپ در این نمایشگاه، گفت: استارت آپ ها در جهت شناسایی محصولات روستایی و عشایری به ویژه در زمینه بازاریابی، بسته بندی و برندینگ می توانند مثمر ثمر واقع شوند.
تولیدات روستاییان و عشایر، یک فرصت مغتنم برای کشور است
رحمانی تولیدات روستاها و عشایر را یک فرصت مغتنم برای کشور برشمرد و افزود: در نقاط مختلف کشور پتانسیل های خوبی در این حوزه داریم و برای برندسازی و بسته بندی مناسب این تولیدات و فروش اینترنتی و شیوه جدید، آن ها برنامه هایی داریم.
برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشانگر نشاط و سرزندگی مردم ایران است
او با اشاره به شرایط تحمیلی سخت اقتصادی دشمن، تصریح کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها به دنیا نشان می دهد که مردم ما هنوز سرزنده و بانشاط در جهت رونق تولید ملی هستند.
گفتنی است که چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از ۲۴ مردادماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد و امشب به کار خود پایان می دهد.