خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

بانکداری الکترونیک و توجه به گردشگری؛ دو ویژگی بانک شهر در ایام نوروز

بانکداری الکترونیک و توجه به گردشگری؛ دو ویژگی بانک شهر در ایام نوروز
کد خبر : ۶۰۶۸۴۸

رویکرد آوانگارد و پیشرو به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در سال‌های مدیریت پورزرندی به بخشی از سنت و هویت بانک شهر تبدیل شده است. در ارزیابی عملکرد بانک شهر در تعطیلات نوروز، کماکان این توجه ویژه به بانکداری التکرونیک ، عنصری پر رنگ و چشم‌گیر است. از سوی دیگر آنچه در فعالیت‌های نوروزی بانک شهر در نوروز 97 به چشم می‌آید پیوند خدمات بانکی با مقوله گردشگری است. گردشگری و بانکداری هر دو از بخش‌های خدماتی نظام اقتصادی هستند و نزدیکی و پیوند بیش از پیش این دو بخش به هم‌افزایی و ارتقا هر دو بخش یاری می‌رساند. از این رو توجه ویژه بانک شهر به ارائه خدمات نوروزی در پیوند با نیازهای گردشگران را می‌توان از نکات مثبت این بانک دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ایام نوروز اگر چه روزهای تعطیلی محسوب می‌شود اما بخش خدماتی اقتصاد ایران در روزها نه تنها تعطیل نیست که خدمات‌رسانی مناسب این بخش، در واقع آزمونی برای سنجش میزان کارآمدی آن محسوب می‌شود.

 یکی از بخش‌هایی که کارآمدی و کیفیت خدمات‌رسانی آن در روزهای نوروز، مهم تلقی می‌شود خدمات نظام بانکی است. کیفیت خدمت‌رسانی نظام بانکی در ایام نوروز در رونق سایر بخش‌ها و از جمله رشد گردشگری نیز بسیار موثر است.  چرا که در غیاب خدمات موثر بانکی چه به ایرانیان و چه به گردشگران خارجی، عملا بخش گردشگری با کندی و دشواری مواجه می‌شود.

از سوی دیگر کاهش کیفیت و کمیت خدمات بانکی در روزهای نوروز ، کسب و کارهای خرد و بخش واقعی اقتصاد را نیز با اختلال مواجه می‌کند. این امر می‌تواند به جای آن که نوروز را در ذهن شهروندان و فعالان خرد و کلان اقتصادی به امری خوشایند تبدیل کند، احساسی ناخوشایند را برانگیزد.

با توجه به اهمیت کیفیت و کمیت خدمات نظام بانکی در ایام نوروز، خبرگزاری کار ایران (ایلنا) قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی به بررسی وضعیت خدمت‌رسانی بانک‌های کشور در ایام نوروز بپردازد. اولین بانک مورد بررسی بانک شهر است. در روزهای آینده، وضعیت سایر بانک‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

توجه ویژه پورزندی به بانکداری الکترونیک

در میان بانک‌های دولتی و خصوصی کشور، مهم‌ترین خصیصه بانک شهر، توجه ویژه آن، به خصوص مدیرعامل این بانک، به توسعه بانکداری الکترونیک است. اقدامات صورت گرفته در چند سال گذشته مانند خدمات نوآورانه، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت، تبلیغات مناسب و هوشمندانه ، تسریع در ارائه خدمات بانکی به شهروندان یکی از مواردی است که در افزایش اعتماد عمومی به این بانک موثر بوده است. توجه به بانکداری الکترونیک در ایام نوروز نیز کماکان مورد توجه بانک شهر بوده است. امری که در پیام نوروزی دکتر پورزرندی هم مشاهده شد.

مدیرعامل بانک شهر در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنان کشورمان، به موفقیت‌های سال 96 اشاره کرد و گفت: کسب جایگاه نخست در شبکه های اجتماعی در کل نظام بانکی ، برگزیده شدن به عنوان محبوب‌ترین بانک خصوصی کشور و همچنین رتبه دوم محبوب‌ترین بانک نظام بانکداری، از موفقیت‌های کسب شده است.

 پورزرندی با تاکید بر این‌که اعتماد عمومی سرمایه بانک شهر است،  افزود: ارائه خدمات شبانه روزی در شهرنت ها در ایام تعطیلات نوروز همانند سال‌های گذشته و حمایت از عمران و آبادی کلانشهرها به ویژه در حوزه مترو و اتوبوسرانی از اقدامات در دست اجرای سال جاری است.

پورزرندی ابراز امیدواری کرد تا این بانک با حمایت شهروندان، امسال در توسعه بانکداری الکترونیک و حفظ و ارتقای جایگاه و افزایش اعتماد عمومی موفق عمل کند.

صدور آنی کارت هدیه با طرح و رنگ دلخواه/ بانک شهر رکوددار شد

از آنجا که عیدی دادن و هدیه نوروزی یکی از دغدغه‌های جدی ایرانیان در ایام نوروز است بانک شهر در این بخش با سرعت بخشی به صدور کارت هدیه، علاقه و توجه‌اش به بانکداری الکترونیک را بار دیگر عیان ساخت.

به گزارش ایلنا، قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر با اشاره به ارایه خدمات برتر بانکی به شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات سال جدید، گفت: استقبال بسیار گسترده هموطنان از کارت های هدیه بانک شهر موجب شده است که این بانک رکورددار صدور کارت هدیه در تعطیلات هفته ابتدایی نوروز باشد.

سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب،اظهار کرد:صدورآنی کارت هدیه در پیشخوان شهرنت بانک شهر که امکان استفاده از متن و طرح دلخواه را به شهروندان نیز می دهد، هم اکنون مورد استقبال تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور قرار گرفته است.

وی  با اشاره به استقبال مشتریان از توسعه بانکداری الکترونیک ازطریق شهرنت‌های بانک شهر آن هم درزمانی که شعب شبکه بانکی درتعطیلی هستند، گفت: توسعه خدمات بانکی از طریق پیشخوان‌های شهرنت به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

توجه ویژه به گردشگری در ایام نوروز

گردشگری مهم‌ترین موضوع ایام نوروز است و خدمات بانکی زمانی می‌تواند موثر باشد که در روزهای نوروز در پیوند با بخش گردشگری تعریف شود. به نظر می‌رسد این بخش نیز مورد توجه ویژه در سیاست گذاری‌های بانک شهر بوده است و بخش عمده‌ای از برنامه‌های اعلامی این بانک در نوروز به ارائه خدمات به گردشگران اختصاص یافته است. برخی ازاین اقدامات به شرح زیر است:

برترین خدمات بانکی به مسافران شمال کشور/ خدمات شبانه‌روزی در پیشخوان‌های شهر نت

به گزارش ایلنا، رئیس سرپرستی منطقه 5 بانک شهر با تشریح برنامه‌های این سرپرستی برای خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: برترین خدمات بانکی به مسافران شهرهای گردشگر پذیر شهرهای شمالی کشور ارائه می‌شود.

رئیس سرپرستی منطقه 5 بانک شهر با اشاره به اجرای طرح خدمات شبانه روزی بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تصریح کرد: این طرح در شهرستان کرج، محمدشهر، مشکین دشت، هشتگرد و نظرآباد در تمام ساعات شبانه روز اجرا و پیشخوان‌های شهرنت مستقر در این شهرها، آماده پذیرائی از شهروندان و خیل مسافران نوروزی هستند.

بانک شهر میزبان مسافران نوروزی در بارگاه کریمه اهل بیت

به گزارش ایلنا، معاون سرپرستی منطقه 6 بانک شهر ضمن تشریح  برنامه‌های این بانک برای خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: این بانک همانند سال‌های گذشته، با ارائه خدمات بانکی بدون تعطیلی و بدون توقف در  شعب منتخب به میزبانی مسافران نوروزی در بارگاه کریمه اهل بیت می‌پردازد.

معاون سرپرستی منطقه 6 بانک شهر با اشاره به اجرای طرح خدمات شبانه روزی بانک شهر در ایام تعطیلات در سرپرستی منطقه 6 تصریح کرد: به واسطه پیشخوان های شهرنت ، خدمات دهی گسترده به شهروندان در شهرهای قم، اراک، سمنان، دامغان، خرم آباد و بروجرد در تمام ساعات شبانه روز درحال ارایه است.

توزیع نقشه های گردشگری در ورودی‌های شهر قزوین از سوی بانک شهر

رئیس سرپرستی منطقه 7 بانک شهر با اشاره به خدمات ویژه این بانک در ایام تعطیلات نوروزی، از توزیع نقشه های گردشگری در ورودی‌های شهر قزوین خبر داد.

رییس سرپرستی منطقه ٧ بانک شهر با بیان اینکه این بانک با تاسى از وظایف ذاتى و مشترى مدارانه خود همزمان با ایام تعطیلات نوروز  در 10 شعبه ، 2 باجه و ٦٠ پیشخوان شهرنت در این سرپرستی به خدمت به شهروندان می پردازد، گفت: در استان های گیلان، قزوین، زنجان،کردستان،همدان،کرمانشاه و ایلام با تمام امکانات در خدمت هموطنان هستیم.

سعید نوری با تاکید بر اینکه تمامی شعب کشیک ، باجه ها، پیشخوان های شهرنت و دستگاه هاى خودپرداز زیر نظر این سرپرستی به  اسکناس هاى نو مجهز شده اند، تصریح کرد: صدور کارت هدیه با متن و طرح دلخواه مشتریان ,دریافت وجوه نقد ،واریز وجه به حساب از طریق دستگاه های خود دریافت پول، از مهم ترین خدماتی است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وى افزود : ٢٠ هزار نقشه در 75 مرکز اطلاعات گردشگری وامکان تاریخی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و بانک شهر در ورودى‌هاى شهر قزوین درایام تعطیلات نوروز ، از سوى این بانک به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

شهر در تعطیلات هم هست

با نگاهی به فعالیت‌های نوروزی بانک شهر، دو مقوله در عملکرد این بانک بیش از سایر اقدامات جلب توجه می‌کند: 1. بانکداری الکترونیک 2. توجه به گردشگری

رویکرد آوانگارد و پیشرو به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در سال‌های مدیریت پورزرندی به بخشی از سنت و هویت بانک شهر تبدیل شده است. در ارزیابی عملکرد بانک شهر در تعطیلات نوروز، کماکان این توجه ویژه به بانکداری التکرونیک ، عنصری پر رنگ و چشم‌گیر است. از سوی دیگر آنچه در فعالیت‌های نوروزی بانک شهر در نوروز 97 به چشم می‌آید پیوند خدمات بانکی با مقوله گردشگری است. گردشگری و بانکداری هر دو از بخش‌های خدماتی نظام اقتصادی هستند و نزدیکی و پیوند بیش از پیش این دو بخش به هم‌افزایی و ارتقا هر دو بخش یاری می‌رساند. از این رو توجه ویژه بانک شهر به ارائه خدمات نوروزی در پیوند با نیازهای گردشگران را می‌توان از نکات مثبت این بانک دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز