نجدی، مدیرامور استان ها:
خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران
مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک خدمات گسترده ای را در زمینه بانکداری الکترونیک به مشتریان ارائه می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یوسف نجدی افزود: به منظور توجه به نیازهای اقشار مختلف جامعه، رویکرد بانک توجه به مشتریان حقیقی است تا از این طریق بتوانیم به توانمند سازی این اقشار بپردازیم.
وی اظهارداشت: اخلاق مداری، محور رفتار سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران است وهمه کارکنان در این بانک تلاش می کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را کسب کنند.
مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی، تسهیلات قرض الحسنه را برای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می کند و تلاش دارد تا از این طریق به بازگشت این افراد به جامعه کمک کند تا به جامعه ای سالم و پویا برسیم.
یوسف نجدی اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیتهای بسیار بالایی برخوردار است و ما نیز تلاش داریم تا از طریق خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بتوانیم به مردم شریف این استان خدمتی ماندگار داشته باشیم.