لزوم افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: خدمت رسانی به مشتریان را وظیفه اصلی خود میدانیم و سایپایدک در این زمینه همواره پیشتاز بوده است.
به گزارش ایلنا ، مهدی جمالی در مراسم بهرهبرداری از تعمیرگاه سراتو، باشگاه مشتریان و مرکز نخصصی خدمات گیربکس در سایپایدک با بیان این مطلب اظهار داشت: خودروسازی پیشتاز صنایع کشور است که توانسته با وجود مشکلات، نقش خود را به خوبی ایفا کند.
وی ادامه داد: گروه سایپا همه تلاش خود را برای جبران عقبماندگیها به کار خواهد برد همان طور که در سه ماه گذشته بر دو بخش توسعه محصول و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش بیشتر تمرکز کردهایم.
مدیرعامل گروه سایپا در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: با توجه به فضایی که این روزها درباره خودروسازی داخلی به وجود آمده است، به عنوان یک رفتار سازمانی در برابر مشتریان سر تعظیم فرو میآورم و همه تلاش خود را به کار میبریم تا کیفیت تولیدات را افزایش دهیم و رضایت آنها را افزایش دهیم. ما از همه مردم میخواهیم تا کمک کنند در شرایطی آرام به اهداف مد نظر خود برسیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم افزایش کیفیت خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: خوشبختانه همکاران ما در سایپایدک به این امر مهم توجه ویژهای دارند. در همین راستا راهاندازی مرکز خدمات تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک، تعمیرگاه سراتو و باشگاه مشتریان در کنار اقدامات قبلی، تکمیل کننده زنجیره خدمات تخصصی و با کیفیت به مشتریان گروه سایپا هستند.