کسب رتبه یک خدمات پس از فروش ایران خودرو برای سومین سال متوالی
شرکت ایساکو برای سومین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین خودروسازان داخلی کسب کرد.
به گزارش ایلنا در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبکه گسترده نمایندگی های مجاز جایگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با سایر خودروسازان از آن خود کرده و برای سومین بار رتبه اول را در تاریخ ادواری این ارزیابی ها به دست آورد.
ارتقای کیفیت و مشتری مداری از اهداف کلان و بسیار مهم گروه صنعتی ایرانخودرو بوده که نتایج ارزیابی های اخیر، بیانگر حرکت در مسیر دست یابی به این مهم بوده است.
ویژگی خاص و برتری این دورهاز ارزیابی ها، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایرانخودرو است و این در حالی است که تنوع محصول و تعداد نمایندگی های ارزیابی شده نسبت به سایر خودروسازان فاصله معنا داری داشته و قابل قیاس با واردکنندگان خودرو به لحاظ کمی و تعدادی نیست.
بر اساس این گزارش با تعریف و تدوین پروژه ها و برنامه های کیفی در تمامی حوزه ها سعی شده فاصله ها با استانداردهای جهانی کم شده و رضایت حداکثری مشتریان سرلوحهتمامی فعالیت ها قرار گیرد.
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه خدمات پس از فروش، شرکت ایساکو با به دست آوردن امتیاز کل 82/91 (هشتاد و دو ممیز نود و یک) برای ششمین سال متوالی و با کسب بالاترین امتیاز ، جایگاه خود را به عنوان برترین ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بین 41 شرکت در کشور تثبیت کرد.