خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری:

صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است

صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است
کد خبر : ۱۵۳۹۳۷۰

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صنعت هوانوردی نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است.

به گزارش ایلنا، حسین پور فرزانه سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: تخصص گرایی و فعالیت افراد در رشته‌های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین علاوه بر مسائل معیشتی از جمله حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقا رضایت شغلی خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: توسعه اهداف و برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان است و چنانچه بخواهیم به اهداف مد نظر از جمله اصلاح رویه‌ها و توسعه این صنعت دست یابیم باید از راهبردها و مشاوره‌های تخصصی شما بهره‌مند شویم.

پور فرزانه ضمن تاکید بر رشد برون‌زا به جای رشد درون‌زا به منظور تسریع در ارائه خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات، تصریح کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند باز معماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی سازی صنعت، افزود: کارشناسان و متخصصان این سازمان به عنوان مشاورهای من هستند و از نظرات تک‌تک شما برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره‌مند خواهم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز