خبرگزاری کار ایران

معرفی وزیر منتخب از سوی شاغلان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی

معرفی وزیر منتخب از سوی شاغلان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی
کد خبر : ۱۵۱۳۵۹۱

شاغلان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس جمهور وزیر منتخب خود را معرفی کردند.

به گزارش ایلنا، شماری از شاغلان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به مسعود پزشکان، رئیس جمهور گزینه منتخب خود را برای پست وزیر جهاد کشاورزی معرفی کردند. در این نامه آمده است: 

جناب آقای دکتر پزشکیان

رییس جمهور محترم

با عرض سلام و ارادت 

ما نمایندگان ده‌ها هزار نفر شاغل و بازنشسته در وزارت جهاد کشاورزی که در پیمانی نانوشته حدود یک دهه است پیگیر مطالبات کارکنان شریف این مجموعه هستیم با عنایت به ویژگی‌های مثبتی که در جناب آقای دکتر سیدیعقوب موسوی سراغ داریم نام‌برده را به محضر شریف حضرتعالی  برای تصدی کرسی پرمشغله وزارت جهاد کشاورزی معرفی می‌کنیم. 

ان‌شآلله با درایت و تدبیر همیشگی‌تان عنایت لازم را بفرمایید تا تحت مدیریت ایشان هم سفره مردم و امنیت غذایی کشور تامین بشود و هم معیشت کارکنان خدوم و زحمتکش این وزارتخانه در حدود قانونی مطالبه‌گری شود.

آقای موسوی از ده‌ها ویژگی ممتاز انسانی برخوردار است و مورد حمایت قاطبه کارکنان و جمع زیادی از مدیران پیشین وزارت و نمایندگان مردم در مجلس خواهد بود و توانایی لازم در برقراری تعاملات مناسب بین دولت و ملت و دستگاه‌های حاکمیتی را دارد. 

با عنایت به نامناسب بودن شرایط  این وزارتخانه در خدمت‌رسانی مطلوب به تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و کارکنان با هدف بهبود وضعیت ضمن تاکید بر انتخاب نام‌برده خواهشمند است اگر گزینه‌های دیگری مورد نظر جنابعالی می‌باشد، موارد زیر را  مورد عنایت قرار دهید: 

*  نیروی شاغل در بدنه عظیم وزارت جهاد کشاورزی و مقبول خاص و عام  باشد. 

* با جنابعالی همفکری و همراهی کامل داشته باشد تا برای بهبود اوضاع همواره از پشتیبانی شما و  کابینه برخوردار شود. 

امیدواریم سربلند و پیروز باشید و ما را همواره در کنار دولت خود و همراه با خودتان بدانید.

با احترام:

جمشید جان‌نثار 

یحیی عزیزی

عسگر یعقوبی

نوذر امیری

علی عجم

هادی عرفانی 

صدیقه بدرآبادی

هاجر دودانگه 

آمنه رزاقی

پانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز