خبرگزاری کار ایران

بیانیه مدیران و مسئولان سابق وزارت نفت در حمایت از پزشکیان

بیانیه مدیران و مسئولان سابق وزارت نفت در حمایت از پزشکیان
کد خبر : ۱۵۰۱۰۷۶

پزشکیان برای رفع این بلا و رنج توان‌فرسا و طاقت سوز ، با احترام گذاردن به تخصص تعهدآفرین فرزندان ایران ، میهن ما را سربلند خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جمعی از مدیران و مسئولان سابق وزارت نفت در حمایت از مسعود پزشکیان بیانیه ای منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است؛ 

مردم رشید و سرافراز ایران پرشکوه

ما مدیران و مسئولان سابق و فعلی وزارت نفت که سالیان طولانی از عمر خویش را در بخش های مختلف صنعت نفت چه در میدان‌های نفتی، اکتشاف ، حفاری ، استنراج ، تولید ، پالایشگاه‌های نفت وگاز و پتروشیمی ، توزیع فرآورده های نفتی و توسعه‌ی منابع  و هر جا که نامی‌‌از صنایع  نفت و گاز و پتروشیمی  باشد سپری کرده‌ایم در سالهای اخیر با نگرانی شاهد از دست رفتن اعتبار عظمت و شکوه و اعتبار جایگاه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های مادر تخصصی گاز ، پالایش و پخش و پتروشیمی هستیم . وضع اسفباری که در بخش های مختلف اعم از مدیریت منابع انسانی و اداره واحدهای صنعتی و بکار گرفتن افراد نالایق موقعیت خطیر این صنعت را در معرض نابودی قرار داده است. 

ما مدیران توسعه گرا در صنعت نفت بر این باوریم که :مدیریت ناکار آمدو نامربوط در این دوران اخیر نه تنها نهاد کارمندی و کارگری متخصص و ماهر ، مهندسان و تکنسین‌های حرفه‌ای را از صحنه‌ی کار رانده است ، بلکه بدتر از آن همزمان منابع و مخازن را نیز به نحوی جبران ناپذیر از عرصه‌ی کارآوری و عمل‌آوری خارج کرده‌است.

ما اذعان و اعتراف می‌کنیم که اگر هر چه سریعتر و بطور فوری ‌ از فناوری های نوین جهانی برای بهبود امکانات و منابع استفاده نشود ، صنعت نفت به سرعت از تولید عقب خواهد ماند و این میسر نیست مگر اینکه با جهان آشتی کنیم و صنعت نفت را با نوسازی و بازسازی دوباره و با استفاده از تکنولوژیهای نوین در تراز بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی جهان قرار دهیم . 

ما خادمان شما با تجربه‌ی سنگین خدمت فنی و تخصصی در نفت و صنایع پیرامون آن عمیقا احساس خطر می کنیم  و اینک که کشور در معرض یک انتخاب بسیار بسیار حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته است و اکنون که دکتر مسعود پزشکیان طبیبی دردآشنا شجاع و مدیری توانا پا به عرصه انتخابات گذاشته وظیفه داریم از وی حمایت نماییم تا شاید با استقرار دولت نخبه‌گرا و توسعه خواه این بیمار مشرف به موت -صنعت نفت- از دست نرود. 

پزشکیان برای  رفع این بلا و رنج توان‌فرسا و طاقت سوز ، با احترام گذاردن به تخصص تعهدآفرین فرزندان ایران ، میهن ما را سربلند خواهد کرد.

ما خدمتگزاران شما قلب سر افراز ایران بزرگ از شما عزیزان دعوت می‌کنیم با رای دادن به دکتر مسعود پزشکیان ، این سرباز خردمند میهن ، نگذارید سرو سرفراز آبادانی کشور که اکنون بسان محتضری است بسوزد و شعله های یکصد وچند ساله این افتخار ملی به خاموشی گراید.

محمد آقایی تبریزی

رضا آستانه

 علی آقا بابایی

  محمود امین نژاد

  محمد حسین اردشیری

حمیدرضا اسدی

 محمد احتیاطی

 حسین ایزدی

داوود باقری

حبیب الله بیطرف

 سید علی بهشتیان

 محمدحسن پیوندی

 همایون پور کرامتی

 احمد تولائی

 رکن الدین جوادی

 مرضیه جدا

 احمد جمی

 عباسعلی جعفری نسب

سید محمود حسینی

سید مهدی حسینی

 ناصر خالقی

مصطفی خاکی

 تورج دهقانی

 محسن دانشخواه

مهدی رحمتی

 محمد زالی

مصطفی زین الدین

محمد رضا سعیدی

محمد سالاریان

 مرضیه شاهدایی

عباس شعری مقدم

شاپور شرافت

محمود شریفیان

 سید محمد صحفی

 اسد...صالحی فروز

 مصطفی طاهری

 حمید رضا عراقی

اردشیر فتحی نژاد

 مجید فراهانی

 حسین قربانی

حمید قاسمی ده چشمه

حسین کاشفی

علی کاردر

مرتضی مبلغ

علی اکبر ماهرخ زاد 

بهزاد محمدی

علی محمدی

الله کرم میرزائی

جعفر مدتی زادگان

سید محمود محدث

علی نادری

 امید وطن خواه

صالح هندی

علی یار محمدی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز