خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان ثبت نام ۳۱ مدل جدید خودروهای وارداتی + قیمت

اعلام زمان ثبت نام ۳۱ مدل جدید خودروهای وارداتی + قیمت
کد خبر : ۱۴۹۷۲۳۹

نام و قیمت ۳۱ مدل جدید خودروهای وارداتی در اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی متقاضیان خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند روز امروز ۳ تیر ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۶ تیر نسبت به انتخاب خودروهای وارداتی اقدام کنند. 

متقاضیان می‌توانند از میان ۳۱ خودروی وارداتی که اطلاعات آنها در جداول زیر آمده‌اند، پنج انتخاب داشته باشند.این افراد باید توجه داشته باشند که در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد همچنین حتما وجود یک انتخاب برای هر متقاضی الزامی است.  

گفتنی است پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی محترم از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌شود.

هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند است.

همچنین  متقاضیانی که در عرضه ۱۳ وارداتی (۱۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشارکت داشتند و یکی از خودروهای برقی (GRE, ENSI, EJV, EQM5EV) را انتخاب کردند و تمایل به تغییر خودروی خود دارند، فقط در این عرضه می‌توانند خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودروهای موجود در این عرضه را انتخاب کنند و در  عرضه‌های آینده به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد و در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو و خودرویی را انتخاب نکند از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.  

جزئیات مربوط به این خودروها در جداول زیر آمده است، لازم به ذکر است که قیمت‌های اعلام شده در جدول‌های زیر قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

اعلام زمان ثبت نام ۳۱ مدل جدید خودروهای وارداتی + قیمت اعلام زمان ثبت نام ۳۱ مدل جدید خودروهای وارداتی + قیمت اعلام زمان ثبت نام ۳۱ مدل جدید خودروهای وارداتی + قیمت

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز