کاهش معوقات به 18 هزار خودرو/ تولید روزانه محصولات به افزایش 30 درصدی رسید
مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش اظهار داشت: بخش قابل توجهی از رضایت مردم مربوط به خدمات پس از فروش است که در این رابطه تفاهمنامهای را با بیمه ایران منعقد میکنیم تا به مشتریان مشترک ایران خودرو و بیمه ایران خدمات با کیفیتتر و بیشتری ارائه دهیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشاد مقیمی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بیمه ایران و شرکت ایساکو با اشاره به افزایش تولید خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: از سال گذشته روند رو به رشد تولید خودرو در دستور کار قرار گرفت، در سال جهش تولید بنا بر فرمایشات رهبری توانستیم این شعار را در مجموعه ایران خودرو محقق سازیم به طوری که تا آذرماه سال جاری رشد 59 درصدی تولید خودرو را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم.
وی ادامه داد: از ابتدای آذرماه ماهم آهنگ متفاوتی را در تولید محصولات داشتیم به طوری که تولید روزانه خودرو 30 درصد افزایش یافت و از تولید دو هزار خودرو در روز به 2400 دستگاه رسیدیم.
مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: همچنین در بحث تجاری سازی خودروها هم عملکرد رو به رشدی داشتیم به طوری که 1900 دستگاه خودرو در روز تجاری سازی میشود.
مقیمی با اشاره به کاهش تعهدات معوق اظهار داشت: در سال گذشته تعهدات معوق ایران خودرو حدود دویست هزار دستگاه بود که با اقداماتی که صورت گرفت این میزان تعهدات معوق در حال حاضر به 18 هزار دستگاه رسیده است و تام تلاش ما این است که این عدد را به صفر برسانیم.
وی با بیان اینکه در بحث تحویل خودرو راهکارهایی را در دستور کار قرار دادیم که با اجرای آنها مدت زمان تحویل به حداقل برسد و از روز گذشته حمل جادهای دو هزار خودرو را آغاز کردیم و با مذاکراتی که انجام شد توانستیم از ظرفیت ریلی هم برای جابجایی خودروها استفاده کنیم و از روز گذشته تحویل 400 دستگاه خودرو از طریق راهآهن انجام شد.
مقیمی ادامه داد: در روزهای تعطیل هم تحویل خودرو را انجام میدهیم و برای علاقمندان شرایط تحویل خودرو از درب کارخانه هم مهیا است .
مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش اظهار داشت: بخش قابل توجهی از رضایت مردم مربوط به خدمات پس از فروش است که در این رابطه تفاهمنامهای را با بیمه ایران منعقد میکنیم تا به مشتریان مشترک ایران خودرو و بیمه ایران خدمات با کیفیتتر و بیشتری ارائه دهیم.
مقیمی با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده بین دو شرکت ایساکو و بیمه ایران اظهار داشت: مالکان محصولات ایران خودرو در صورت بروز حادثه و تصادف میتوانند به راحتی از خدمات بیمه ایران استفاده کنند و معتقدم هر چقدر این خدمات افزایش یابد و ارزشآفرینی آن بالا برود رضایتمندی هم در صنعت بیمه و هم در صنعت خودرو رشد خواهد داشت.
وی افزود: در شش سرفصل مشخص با بیمه ایران برای ارائه خدمات پس از بروز تصادفات و سوانح جادهای به توافق رسیدیم که یکی از آنها حمل خودرو و سرنشین آن پس از وقوع سانحه است تا با استانداردهای مشخص این خدمات به متقاضیان ارائه شود.
مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: موضوع مهم این است که شرایط به گونهای فراهم شده تا مشتریان حق انتخاب داشته باشند که در چه حوزهای خدمات دریافت کنند.
وی افزود: مسائل مالی این افراد بین ایران خودرو و بیمه ایران حل میشود و نیازی به این نیست که مردم درگیر این مسائل پس از وقوع تصادف باشند. پس از وقوع تصادف معمولا نگرانیهایی برای اعزام کارشناس و ارزیاب بر سر صحنه وجود دارد و پس از آن همه نگران تعویض قطعه است با این تفاهمنامه بین ایران خودرو و بیمه ایران تمام این نگرانیها پوشش داده میشود و مالک خودرو از طریق یک پلتفرم مشخص تمام این موضوعات را میتواند پیگیری کند.