یارمحمدیان خبر داد:
ارتقای شاخصهای مالی و عملکردی نمایشگاه اصفهان در سال 98
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان از ارتقای شاخصهای مالی و عملکردی این شرکت در سال 98 نسبت به سال پیش از آن خبر داد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به پایان حسابرسی رسمی فعالیتهای این شرکت در سال 98، افزود: بر اساس حسابرسیهای انجام شده، سود عملیاتی شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان در سال 98 نسبت به سال 97، با افزایش 124 درصدی همراه بوده که رقم بسیار قابل توجهی محسوب میشود.
وی با تاکید بر اینکه این سود در شرایطی به دست آمده که کشور با بحرانهای شدید اقتصادی و تحریمهای بیسابقه روبرو بوده است، اظهار داشت: در چنین شرایطی که شاهد افزایش تورم در کشور بودهایم و مشکلات بسیاری برای فعالان اقتصادی و کسبوکارهای مختلف ایجاد شده، شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان موفق شده با کاهش هشت درصدی در هزینهها، یک رکورد بیسابقه از خود بر جای گذارد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان همچنین از افزایش حاشیه سود قبل از مالیات توسط این شرکت در سال 98 خبر داد و تصریح کرد: حاشیه سود قبل از مالیات این شرکت در سال 98، به 34 درصد افزایش یافته است.
به گفته او، حاشیه سود قبل از مالیات شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان در سال 94، 14 درصد، در سال 95، 10 درصد ودر سالهای 96 و 97، 16 درصد بوده و در سال 98 به 34 درصد رسیده که رقم بسیار قابل ملاحظهای را نشان میدهد.
یارمحمدیان با تاکید بر اینکه تمامی این آمارها از حسابرسی رسمی فعالیتهای مالی شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان استخراج شده است، ادامه داد: موفقیت نمایشگاه اصفهان برای تحقق انتظارات ذینفعان در شرایطی ایجاد شد که فضای اقتصادی کشورمان با تحریمهای سنگین، افزایش قیمت ارز، تورم بالا و نوسانهای بسیار شدید اقتصادی همراه بوده و مشکلات بسیاری برای شرکتها ایجاد کرده است؛ در چنین شرایطی نمایشگاه اصفهان موفق شد با افزایش بهرهوری و مدیریت فرایندها، شرایط مطلوبی ایجاد کند و شاخصهای عملکردی خود را ارتقا دهد.