طی روزهای ۲ تا ۵ اسفند برگزار میشود؛
حضور اصفهان در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یکی از قطب های اصلی نمایشگاهی در دومین نمایشگاه و کنفرانس بینالمللی صنعت نمایشگاهی ایران شرکت کرده است.
به گزارش ایلنا از اصفهان، علی یارمحمدیان از حضور قدرتمند این شرکت در دومین نمایشگاه و کنفرانس بینالمللی صنعت نمایشگاهی ایران (ExpoShow 2019) خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه و کنفرانس بینالمللی طی روزهای دوم تا پنجم اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود، گفت: از آنجایی که مرکز نمایشگاهی اصفهان یکی از چهار مرکز معتبر نمایشگاهی کشور به شمار میرود، با تمام توان و قدرت در این نمایشگاه حضور مییابد و به ارائه توانمندیهای خود در این حوزه میپردازد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه برای آشنایی تمامی بخشهای اقتصادی و غیراقتصادی با صنعت نمایشگاهی و توانمندیهای شرکتهای برگزارکننده رویدادهای نمایشگاهی بسیار مهم و قابل توجه محسوب میشود، افزود: در تمامی طول سال مراکز نمایشگاهی امکانات ویژهای فراهم میکنند تا اصناف و فعالان اقتصادی مختلف، توانمندیها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و فرصتهای لازم برای توسعه کسب و کار خود را فراهم کنند؛ اما این بار، تمامی شرکتهای فعال در حوزه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی گرد هم جمع شدهاند تا تمامی افراد علاقمند به حوزه نمایشگاهی در بخشهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی سیاسی متوجه کارکردهای ضروری نمایشگاه برای توسعه کسب و کارها و پیشبرد تجارت و افزایش ارتباطات شوند.
وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه و کنفرانس بینالمللی صنعت نمایشگاهی با حمایتهای ویژه شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دکتر بهمن حسینزاده، سرپرست این شرکت برپا شده است، ادامه داد: در مدتی که شاهد تغییر مدیریتی در عالیترین بخش صنعت نمایشگاهی کشور بودهایم، تحولات تاثیرگذار و مطلوبی در این صنعت شکل گرفته که از جمله آن، توجه به مراکز نمایشگاهی استانی بوده است.
یارمحمدیان با تاکید بر اینکه شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران در ماههای اخیر و پس از تغییر و تحولات مدیریتی، توانسته است جایگاه صنعت نمایشگاهی را به نحو مطلوبی ارتقا دهد، اضافه کرد: نقش نمایشگاهها در بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید، شناسایی نیازهای مشتریان، کسب سهم بیشتر از بازار و درک اهمیت حضور در نمایشگاهها بسیار مورد توجه قرار گرفته و آنگونه که انتظار میرود، چشمانداز روشنی در انتظار این صنعت مهم حوزه اقتصادی و کسب و کار است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان در دومین نمایشگاه و کنفرانس بینالمللی صنعت نمایشگاهی حرفهای زیادی برای گفتن دارد، یادآور شد: سالانه 50 رویداد نمایشگاهی در اصفهان برگزار میشود؛ در واقع میتوان گفت که هر هفته یک رویداد نمایشگاهی در اصفهان برگزار میشود که تلاش شده تمامی سلایق و زمینههای فعالیتی برای حضور در نمایشگاه در نظر گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیر اقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژهای دارد، گفت: برگزاری نمایشگاههایی مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگری، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار دهها عنوان اقتصادی، نشان میدهد نمایشگاه اصفهان به جز جنبههای اقتصادی، برای جنبههای اجتماعی و فرهنگی و نقش آن در توسعه کشور نیز اهمیت ویژهای قائل است.