خبرگزاری کار ایران

با حضور معاونین بهزیستی درشهرستان‌ها صورت گرفت:

افتتاح طرح های بهزیستی در شاهین شهر، برخوار و دهاقان

افتتاح طرح های بهزیستی در شاهین شهر، برخوار و دهاقان
کد خبر : ۲۴۹۷۸۰

همزمان با دهه فجر کانون معلولین کارآفرین و دو مهد کودک در شاهین شهر افتتاح شد. همچنین درشهرستان برخوار مرکز مشاوره ژنتیک عیان و پایگاه دائمی غربالگری بینایی افتتاح شد.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اصفهان همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر که با نام انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استکبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریسم نامگذاری گردیده بود، ۲ مهد کودک آیسان و تیز هوشان کوچک همچنین کانون معلولین کار آفرین را در شهرستان شاهین شهر افتتاح کرد.

گفتنی است مهد کودک آیسان و تیز هوشان کوچک، هرکدام با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بخش خصوصی با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع و کانون معلولین کار آفرین با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از بخش دولتی ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بخش خصوصی، در شهرستان شاهین شهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان و هیات همراه، فرماندار، ریاست اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان برخوار مرکز مشاوره ژنتیک عیان بد و پایگاه دائمی غربالگری بینایی در شهرستان برخوار افتتاح شد.

حائز اهمیت است مرکز مشاوره ژنتیک عیان بد، با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیون ریال از اعتبارات بخش خصوصی با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع و پایگاه دائمی غربالگری بینایی سنجی و شنوایی سنجی با اعتبار۴۷۰ میلیون ریال و مساحت ۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

از دیگر برنامه‌های هشتمین روز از دهه مبارک فجر راه اندازی کارگاه آموزشی معلولین طرح CBR، با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون ریال از اعتبارات بخش خصوصی با حضور سید اصغر فیاض، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و هیات همراه، فرماندار، ریاست اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان دهاقان بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز