خبرگزاری کار ایران

آمادگی اداره کل استاندارد استان اصفهان، جهت پاسخگویی به شکایات مردمی

آمادگی اداره کل استاندارد استان اصفهان، جهت پاسخگویی به شکایات مردمی
کد خبر : ۲۴۸۶۳۵

اداره کل استاندارد استان اصفهان در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به مردم تعدادی از کارشناسان خود را جهت پاسخگویی به سامانه ۱۱۱ و تکریم مطالبات مردمی به استانداری معرفی کرد.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید که فردا صبح به اصفهان صورت می گیرد از برنامه های این اداره کل در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این سفر خبر داد و گفت: شرکت در جلسه شورای اداری استان، جلسه توسعه و سرمایه گذاران، معرفی معاونین و سرپرستان بخش های اجرایی اداره کل جهت حضور در مراسم استقبال و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع از جمله برنامه های اداره کل استاندارد درجریان سفر ریاست محترم جمهوری به اصفهان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد اصفهان، غلامحسین شفیعی با اشاره به اینکه قبل از ورود هیات دولت به اصفهان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار و مدیران کل ادارت و نهاد های مرتبط سامانه ۱۱۱ پاسخگویی به در خواست‌های مردمی افتتاح شد، ادامه داد: این سامانه با استقرار۲۵۰ نفر اپراتور شکایات مردمی درخواست‌ها، ثبت و جهت بررسی به دستگاههای اجرایی مرتبط اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: از طریق این سامانه دستگاه‌های اجرایی نیز موظفند نتیجه شکایات را مورد بررسی قرار داده وبرای پاسخگویی در اسرع وقت اقدام کنند.

شفیعی تاکید کرد: اداره کل استاندارد نیز در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به مردم ۵ نفر از کارشناسان خود را جهت پاسخگویی به مطالبات مردم به استانداری معرفی کرده است.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان ادامه داد: از طریق این سامانه رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم بهتر انجام خواهد شد و اداره کل استاندارد نیز در این راستا آمادگی خود را برای هرچه بهترانجام دادن خدمات به مردم اعلام می کند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز