خبرگزاری کار ایران

مسوول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان:

همایش اقتدار بسیجیان طلبه و روحانی اصفهان آذرماه برگزار می‌شود

همایش اقتدار بسیجیان طلبه و روحانی اصفهان آذرماه برگزار می‌شود
کد خبر : ۲۲۷۰۷۶

در استان اصفهان ۵۰۰ طلبه و روحانی به عنوان سرگروه و مربیان حلقه‌های صالحین بسیج فعالیت می‌کنند.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان بااشاره به برگزاری همایش اقتدار بسیجیان طلبه و روحانی در ششم آذر گفت: در این همایش یک هزار نفر از فرماندهان بسیج و اساتید حوزه در اردوگاه شهدای درچه اصفهان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علی بهرامی، با اشاره به هفته بسیج و اینکه در استان اصفهان ۵۰۰ طلبه و روحانی به عنوان سرگروه و مربیان حلقه‌های صالحین بسیج فعالیت می‌کنند، افزود: این سازمان در استان اصفهان دارای پنج حوزه و ۱۰۸ پایگاه مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار طلبه خواهر و برادر حضور دارند، گفت: از این تعداد ۱۴ هزار نفر در بسیج طلاب و روحانیون عضو هستند. همچنین امسال ۶۷۶ نفر از بسیجیان در قالب ۲۷ گروه تبلیغی از یک تا ۱۰ روز به مناطق محروم استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و هرمزگان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در ۲۰ رده این سازمان است همچنین افتتاحیه دوره تربیتی هادیان سیاسی، شرکت در نمایشگاه بسیج، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبار روبی گلستان شهدا؛ برگزاری جشنواره ورزشی بسیج طلاب با حضور ۲۴۰ نفر در شش رشته ورزشی والیبال، فوتسال، شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی و دو از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه در سال جاری ۱۵۰ روحانی به همراه کاروان‌های راهیان نور به مناطق غرب و جنوب اعزام شده‌اند، اظهار داشت: دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، پاسداری از اصل نه غربی و نه شرقی، ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه، جلوگیری از حضور ایادی استکبار در دانشگاه و حوزه، تقویت مبانی اعتقادی بسیجیان و در اختیار گذاشتن چهارچوب اسلام ناب محمدی به سایرین از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج طلبه و دانشجو از منظر امام خمینی(ره) بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز