خبرگزاری کار ایران

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکراستان اصفهان

با اقدامات تخریبی در ماهواره‌ها طلاق در بین زنان خانه‌دار افزایش یافته است

با اقدامات تخریبی در ماهواره‌ها طلاق در بین زنان خانه‌دار افزایش یافته است
کد خبر : ۲۱۸۲۷۳

به موازات اقدامات بازدارنده دشمن باید فعالیت‌های فرهنگی هم انجام شود. دشمن درصدد است تا به شیوه‌های مختلف حیا و غیرت و شور انقلابی را از نسل جوان بگیرد.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان؛ با اشاره به اینکه یکی از اثرات تخریبی ماهواره‌ها، تغییرذائقه مردم درنوع پوشش است اظهار داشت: در گذشته آمار طلاق بین بانوان شاغل دارای درصد بالایی بود اما امروز آمار طلاق در بین زنان خانه‌دار بیشتر شده است و این مسئله نشان دهنده آن است که زنان به دلیل دین ماهواره به چنین سمت وسویی کشانده شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد زارعان درنشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای دشمن برای تغییر ذائقه و تغییر سبک زندگی ایرانیان، برنامه های شبکه های ماهواره ای است ادامه داد: به موازات اقدامات بازدارنده دشمن باید فعالیت های فرهنگی هم انجام شود. دشمن درصدد است تا به شیوه های مختلف حیا و غیرت و شور انقلابی را از نسل جوان بگیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی، کاری وقت گیر است که اثرات آن در طولانی مدت مشخص می شود، گفت: به هرصورت باید در این زمینه برنامه ریزی کرد تا از بحران های موجود خارج شویم.

وی با اشاره به نظارت بر واحد های صنفی گفت: در ۱۲۰ هزار واحد صنفی در سطح شهر اصفهان فعال است که نظارت و ارزیابی این واحدهای صنفی کار سختی است و نیازبه نیروهای فراوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل های مربوطه برای واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، ارسال شده، گفت: بیشترین موارد تخلف درخصوص عرضه پوشاک از سوی واحدهای صنفی بدون پروانه، مزون ها و شوهای لباس و قاچاقچیان ورود لباس از مبادی غیررسمی صورت می‌گیرد.

معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: درراستای متحدالشکل کردن البسه واحدهای صنفی، همکاری های مشترکی بین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و اتحادیه های خرازی و تریکوفروش و پوشاک دوخته صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۶ نهاد و دستگاه درکشور، متولی بحثعفاف و حجاب هستند، اظهارداشت: تنها ۷ بند این مصوبه، مربوط به ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکراست. دشمن درصدد است تا به شیوه های مختلف حیا وغیرت و شورانقلابی را از نسل جوان بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی در استان اصفهان، فعال است، یادآور شد: شورای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت یک روحانی در یک هزار هیئت استان راه اندازی شده است. بر اساس بررسی های صورت گرفته، تعداد ۱۵ منکر و ۱۵ معروف هیئت های مذهبی احصا شده که در اختیار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است.

معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یادآور شد: به کار بردن اشعار نامناسب در مداحی ها و توجه افراطی به عَلم ها و کُتل ها از جمله این منکرات است. همچنین در زمینه توریست های خارجی، فعالیت های فرهنگی خوبی صورت گرفته است و نشست های توجیهی عفاف و حجاب، ویژه مترجمان و راهنمایان توریست های خارجی برگزار گردیده است.

زارعان بیان داشت: مردم می توانند، موارد تخلف واحدهای صنفی درخصوص عرضه پوشاک را به تلفن گویای ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکراستان به شماره ۱۸۸۸ اطلاع دهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز