خبرگزاری کار ایران

مدیرخانه مطبوعات استان اصفهان:

مطبوعات اصفهان در حادثه غم انگیز آب با هم یکی نیستند

مطبوعات اصفهان در حادثه غم انگیز آب با هم یکی نیستند
کد خبر : ۱۹۴۳۳۱

ما انتظار داریم خبرنگاران خانه مطبوعات را از آن خود بدانند و مسائل و مشکلات، کاستی‌ها و نقدهای خود را به خانه مطبوعات اعلام و منتقل کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان درجشن ۲۰ سالگی خانه مطبوعات اصفهان با اشاره به اقدامات این نهاد صنفی طی این سال‌ها گفت: در مدت عمر خانه مطبوعات و خبرنگاران ۸ دوره همایش و ۵۰ دوره آموزشی برای خبرنگاران برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، منصور گلناری، با اشاره به اینکه افراد زیادی در مطبوعات و روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما کار می‌کنند که هیچ وقت دیده نمی‌شوند که حمایت رسانه را بر عهده دارند تصریح کرد: ما انتظار داریم خبرنگاران خانه مطبوعات را از آن خود بدانند و مسائل و مشکلات، کاستی‌ها و نقدهای خود را به خانه مطبوعات اعلام و منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مطبوعات اصفهان در حادثه غم انگیز آب با هم یکی نیستند و در اینجا از تمامی دوستان طلب همکاری می‌کنم که از حق قانونی خود دفاع کنند گفت: خبرنگاران اصفهان تا زمانی که یک فکر، یک دل، یک راه نشوند نمی‌توانند شاهد هم افزایی در آن‌ها شویم.

وی ادامه داد: خبرنگاران با یکی شدن و هم دست شدن می‌توانند ضمن رفع مشکلات درون سازمانی و رسیدن جامعه خبری اصفهان به جایگاه اصلی خود می‌توانند در مشکلات استانی هم نقش موثری ایفا کنند.

گلناری اضافه کرد: مطبوعات اصفهان در حادثه غم انگیز آب با هم یکی نیستند و در اینجا از تمامی دوستان طلب همکاری می‌کنم که از حق قانونی خود دفاع کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان با اظهار اینکه خانه مطبوعات استان اصفهان در ۲۰ سال سابقه کاری اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است، بیان داشت: برگزاری هشت دوره آموزش خبرنگار غیر حرفه‌ای یک اقدام پسندیده بود که در سطح کشور برای نخستین بار بود.

وی ادامه داد: برخی خانه مطبوعات را قبول ندارند که درخواست می‌شود نظرات سازنده خود را برای بهتر شدن بیان کنند.

گلناری گفت: بنده به عنوان خادم خانه مطبوعات هستم و مسئولان در زمینه کمک و یاری توجه کمی به خانه مطبوعات داشتند اما بنده پای دفاع ایستاده‌ام و از خبرنگاران هم درخواست کمک دارم.

وی به نقد سازنده اشاره کرد و افزود: مسئله آب و پیگیری آن نشان داد که اگر جماعتی با هم همراه باشند می‌توانند به نتیجه برسند. در راستای آموزش خبرنگاران، تفاهمی با دانشگاه علمی کاربردی اصفهان منعقد و جزوه‌ای تهیه شده است که در مهرماه دوره آموزشی آن برگزار می‌شود.

در این مراسم، اعضای خانه مطبوعات، فعال در رسانه‌های مختلف با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند همچنین اجرای موسیقی سنتی بخش هنری وحضور پدر شهید موسوی از جمله اقداماتی بود که با دعوت خانه مطبوعات استان اصفهان صورت گرفته بود.

یکی از حرکات جالب توجه در این جشن گرفتن پلاکاردهایی در مورد خشکی زاینده‌رود در مراسم جشن و توزیع آن بین سایر خبرنگاران بود که در حین برگزاری مراسم این پلاکارد‌ها به نشانه اعتراض به وضعیت زاینده رود توسط خبرنگاران نمایش داده می‌شد. گفتنی است، مراسم روز خبرنگار توسط خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برگزار شد اما مسئولان استانی به خصوص استاندار اصفهان در این مراسم حضور نداشتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز