قائم مقام گروه صنعتی انتخاب:
خط تولید فرهنگی دارای دشواریهای بیشتری است
در حوزه فرهنگی، تولید یک اثر و محصول فاخر که بتواند اثرات شگرفی بر فرهنگ جامعه داشته باشد، مراحل و خط تولیدی مانند تولید یک محصول صنعتی دارد و حتی می توان با برجسته تر بودن نقش انسان و پیچیده بودن مقوله های تولید فرهنگ، این خط تولید را دارای دشواری های بیشتری نسبت به تولید یک محصول صنعتی دانست.
قائم مقام گروه صنعتی انتخاب، در دیدار با علی سرتیپی و منیژه حکمت به عنوان تهیه کنندگان و پوریا عالمی، مهشید آهنگرانی، بهرنگ تنکابنی، نوید رجایی پور، محرم براتی و زهرا خوشحالی به عنوان اعضای اتاق فکر فیلم سینمایی شهر موشها از کارخانجات و خطوط تولید یخچال و یخچال فریزر، تلویزیون و دیگر کارخانجات گروه صنعتی انتخاب گفت: تولید چنین مجموعه ای در حوزه کودکان و نوجوانان یک نیاز جدی بود و در مجموع کار فرهنگی بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، منانی، مراحل تولید یک محصول فرهنگی را مراحلی شبیه به تولید یک محصول صنعتی با دشواری های خاص خود دانست و افزود: در حوزه فرهنگی، تولید یک اثر و محصول فاخر که بتواند اثرات شگرفی بر فرهنگ جامعه داشته باشد، مراحل و خط تولیدی مانند تولید یک محصول صنعتی دارد و حتی می توان با برجسته تر بودن نقش انسان و پیچیده بودن مقوله های تولید فرهنگ، این خط تولید را دارای دشواری های بیشتری نسبت به تولید یک محصول صنعتی دانست.
منانی بیان داشت: اکنون در عرصه کودکان و نوجوانان شاهد خلاهای فرهنگی زیادی هستیم که امیدواریم تولید این اثر سینمایی ویژه برای کودکان و نوجوانان، گامی جدیدی برای فعالیت های بهتر و هدفمند در این زمینه بوده و چنین حرکت های در تولید محصولات فرهنگی و سینمایی، تداوم یابد.