خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

درفضایی به وسعت ۳۰ هکتار طرح توسعه حرم زینبیه اجرا می شود

درفضایی به وسعت ۳۰ هکتار طرح توسعه حرم زینبیه اجرا می شود
کد خبر : ۱۹۲۰۲۴

در سال جاری حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه ۱۴ اختصاص داده شده که این بودجه نسبت به سال گذشته ۴ برابر افزایش پیدا کرده است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه۱۴ است و حدود ۱۳ میلیارد تومان نیز کمک محرومیت زدایی در رابطه با بودجه های عمرانی است اظهار داشت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی در منطقه ۱۴ در سال جاری پیاده می شود که عدد بسیار قابل توجهی است.

سید مرتضی سقاییان نژاد، با اشاره به بحثآسفالت معابر منطقه که یکی از درخواست های اصلی شهروندان منطقه نیز می باشد بیان داشت: در سال جاری حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه ۱۴ اختصاص داده شده که این بودجه نسبت به سال گذشته ۴ برابرافزایش پیدا کرده و تاکنون ۵۰ درصد آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چند خیابان مهم در منطقه در حال احداثاست که یکی از مهمترین آن ها ادامه نهر شاه پسند می باشد که آسفالت یک باند آن انجام شده و ۵۰ درصد آزادسازی باند دیگر نیز باقی مانده که تا پایان سال این پروژه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به طرح توسعه حرم زینبیه نیز گفت: یکی از مسائل مهم منطقه گسترش اطراف حرم زینبیه است که نزدیک به ۳۰ هکتار از زمین های اطراف حرم را شامل می شود که ۴ هکتار آن صرفا در ارتباط با خود حرم است و گسترش بعدی ۱۴ هکتار است که نزدیک به ۵۲۶ منزل در این محدوده ۱۴ هکتاری وجود دارد که باید آزادسازی آن انجام شود که اکثر آن ها بافت فرسوده و ریزدانه است.

وی تاکید کرد: این ۱۴ هکتار در مرحله بعدی به ۳۰ هکتار افزایش خواهد یافت.

شهردار اصفهان ادامه داد: باتوجه به اینکه اکثر این منازل ریزدانه است طرحی در دست مطالعه داریم تا بتوانیم در قبال این خانه ها مجتمعی را در خود منطقه احداثو به صورت کلید به کلید و تهاتری به مالکان این محدوده واگذار کنیم تا شهروندان دچار مشکل نشوند که این مهم در حال بررسی است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز