خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته ارتقا فرهنگ کار و کارآفرینی تاکید کرد:

اقتصاد ایران برای حضور در بازار بین الملل، نیازمند کارگروهی است

اقتصاد ایران برای حضور در بازار بین الملل، نیازمند کارگروهی است
کد خبر : ۱۸۳۷۸۸

آموزش و پرورش و خانواده‌ها برای اشاعه روحیه کارآفرینی در کودکان بیشتر تلاش کنند.

عضو کمیته ارتقا فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی اتاق اصفهان در سومین جلسه کمیته ارتقا فرهنگ کار، کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان تصریح کرد: به دلیل فرهنگ قهرمانان پروری در ایران تنها رشته‌های ورزشی تک نفره در عرصه جهانی موفق می‌شدند ولی امروز ورزش‌های گروهی ایران توانسته در عرصه جهانی خوش بدرخشند و این موفقیت می‌تواند در فعالیت‌های اقتصادی کشور تکرار شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ امیر حسین خطیب‌زاده اظهار داشت: اقتصاد ایران بیش از هر زمان دیگر نیازمند کار تیمی و کار گروهی برای حضور در بازارهای بین المللی است و باید فرهنگ سازی کار تیمی بین فعالان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار فرهنگ سازی کارآفرینی از درون منازل کارآفرینان شد و گفت: اشاعه فرهنگ کارآفرینی باید از خانواده‌ها بسط پیدا کند و کارآفرینان فعلی باید ابتدا خودشان را تکریم کنند تا خانواده آنان در مرحله اول جذب کارآفرینی شوند.

خطیب‌زاده تاکید کرد: متاسفانه فرهنگ کارآفرینی در جامعه توسعه پیدا نکرده است و آموزش و پرورش و خانواده‌ها به عنوان دو رکن اصلی تاثیرگذار بر کودکان باید این رویکرد را تقویت کنند.

مسوول کمیته ارتقا فرهنگ کار، کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان در این جلسه گفت: جامعه امروز ایران نیاز دارد که بر روی موضوعاتی از قبیل فرهنگ کار و کارآفرینی و کارتیمی دقت بیشتری داشته باشد.

علیرضا نادری هر گونه تلاش فکری و مطالعاتی به منظور شناسایی چالش‌ها و محدودیت‌های مرتبط با فضای کار و کسب به منظور اطلاع رسانی و ارایه پیشنهاد را یکی از فعالیت‌های این کمیته برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در فرهنگ‌سازی موولفه‌های اخلاقی و قانونی در سطح شهر با نصب تابلوهای جذاب و اثر گذار گفت: اتاق اصفهان با همکاری شهرداری می‌تواند در زمینه تقویت فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی در سطح شهر، ایده‌های موثری ارایه کند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز