خبرگزاری کار ایران

دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

اتاق بازرگانی اصفهان گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را کسب کرد

اتاق بازرگانی اصفهان گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را کسب کرد
کد خبر : ۱۷۶۳۹۲

اتاق بازرگانی اصفهان در راستای دسترسی به اهداف تعیین شده در برنامه راهبردی، ارتقا کیفیت و افزایش رضایتمندی اعضا در دریافت خدمات از اتاق بازرگانی، گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را دریافت کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در راستای دسترسی به اهداف تعیین شده در برنامه راهبردی، کاهش زیان ارایه خدمات اتاق به اعضا، ارتقا کیفیت و ارایه خدمات اتاق به اعضا و افزایش رضایتمندی اعضا در دریافت خدمات از اتاق گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سید اسماعیل محمودی اظهار داشت: برای اداره موفق اتاق بازرگانی، ضروری بود که این اتاق به طریقی نظام مند و شفاف هدایت و کنترل شود و موفقیت می تواند ناشی از استقرار و برقرار نگه داشتن سیستم مدیریتی باشد که برای بهبود مداوم طراحی شده و در عین حال به نیازهای تمامی طرفهای ذینفع نیز توجه داشته باشد.

وی افزود: این استاندارد الگویی برای هدایت و راهبری فعالیتهای مرتبط با کیفیت در سطح کل سازمان ارایه می دهد و درتقسیم بندی استانداردها، این استاندارد از استانداردهای تشویقی(نه اجباری) بین المللی است که در سطح کل سازمان مطرح می شود.

محمودی خاطر نشان کرد: ایزو ۹۰۰۱ الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را برای مواردی مشخص می کند که اتاق نیازمند اثبات توانایی خود در ارایه خدماتی است که خواسته های مشتری و الزامات قانونی مربوطه را برآورده می نماید و هدف آن ارتقای رضایت مشتری است.

وی مزایای سیستم مدیریت کیفیت(۲۰۰۸:۹۰۰۱(isoرا شامل ارایه توانایی های اتاق بازرگانی دربرآورده سازی الزامات مشتری و قانونی، تعیین و افزایش رضایت مشتری، حذف دوباره کاریها، انجام فعالیت ها بطور یکسان و مشابه بدون تغییر، مدون و استاندارد کردن کارها برای انجام توسط کارکنان اتاق و اعتبار دهی اتاق در مجامع بین الملل اعلام کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان اقدامات صورت گرفته در جهت طراحی و استقرارسیستم مدیریت کیفیت ۲۰۰۸-۹۰۰۱ در اتاق اصفهان را شامل انتخاب مشاور، بررسی وضعیت موجود وشناسایی نقاط ضعف و قوت، بستر سازی از طریق آموزش سطوح مختلف اتاق و فعالیتهای فرهنگی و تبلیغاتی، تعیین و انتخاب نماینده مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت، تشکیل کمیته راهبری و ارایه آموزش تخصصی به آنان برشمرد و گفت: در این راستا تعیین محدوده فعالیت واحدهای موثر کیفیت، تجزیه و تحلیل فعالیتهای اولیه و ثانویه، مشخص نمودن کمبودها و انحرافات در مقایسه با الزامات استانداردمورد توجه قرار گرفته است.

وی دایر شدن دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی و همچنین بیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان را از دیگر فعالیت های این استان برشمرد و گفت: مرکز داوری و شورای حل اختلاف(صلح و سازش) نیز در اتاق اصفهان دایر شده تا دعاری تجاری بین فعالان اقتصادی را برطرف کند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز