در پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان؛
سمینار بین المللی رسانههای اجتماعی و صنعت گردشگری برگزار شد
کارگاه آموزشی رسانه های اجتماعی و صنعت گردشگری، با هدف برجسته کردن نقش حیاتی رسانههای نوین اجتماعی در توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین کسب و کارهای مبتنی بر دانش در عصر اطلاعات در پژوهشگاه شاخص پژوه، برگزار شد.
کارگاه آموزشی رسانههای اجتماعی و صنعت گردشگری با همکاری ادارهکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و پژوهشگاه شاخصپژوه در خردادماه جاری در دونوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۸ تا ۱۷ در پژوهشگاه شاخصپژوه برگزار شد.
به گزارش ایلنا، کارین الگین نیجوییس، عضو فدراسیون بینالمللی IT، سفر و گردشگری و عضو کمیته موسسه بینالمللی طراحی اطلاعات از سخنرانان این سمینار یک روزه بود.
آموزش حرفهای به فعالان حوزه گردشگری در خصوص نقش رسانههای دیجیتال و اجتماعی در مدیریت گردشگری، معرفی جنبههای کلیدی و چارچوبهای مفید آن، معرفی بازاریابی اجتماعی و نقش آن در برنامه ریزی گردشگری، چگونگی ترکیبی از فناوریها ورسانههای اجتماعی در حوزه گردشگری از جمله مفاهیمی بود که در این کارگاه مطرح شد.
قابل ذکر است برای همه شرکتکنندگان در این سمینار آموزشی، گواهینامه معتبر صادر میشود.