خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد:

فن بازار طرحی نو برای معرفی صاحبان ایده و سرمایه به صنعتگران است

فن بازار طرحی نو برای معرفی صاحبان ایده و سرمایه به صنعتگران است
کد خبر : ۱۷۱۰۷۸

فن بازار منطقه‌ای اصفهان آماده همکاری با کلیه متخصصین حقیقی وحقوقی در ارتباط با ثبت اطلاعات این متخصصان و معرفی صاحبان ایده وسرمایه به آن‌‌هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌ فن بازار در استان اصفهان داشت: فن بازار عبارت است از بازار نظاممند معاملات تکنولوژی که خدمات تخصصی و فنی نظیر مشاوره تکنولوژی، خدمات اطلاعات، کمک به پروژه‌ها با حمایت دولت، کمک در توسعه قابلیت تحقیق و توسعه، مطالعات امکان سنجی تکنولوژی‌ها و محصولات، ارزیابی بازار تکنولوژی و… ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سعادت بهرامی اظهار داشت: در این بازار فروشندگان فناوری فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و دانش فنی خود را در معرض نمایش گذاشته و اقدام به بازاریابی برای طرح‌های خود کنند، از طرفی این امکان وجود دارد که متقاضیان فناوری تقاضا و نیازهای خود را اعلام کرده و ارتباط دو سویه برقرار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به تکالیف مندرج در ماده ۱۷ برنامه پنجم توسعه در خصوص حمایت از ایجاد و توسعه بورس ایده و بازار فناوری، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با مشارکت پارک فناوری پردیس و تحت نظارت شبکه فن بازار ملی ایران؛ اقدام به ایجاد فن بازار منطقه‌ای استان اصفهان به عنوان مرجع اطلاعات فناوری در استان اصفهان کرد.

وی با بیان این‌که هدف اصلی از ایجاد این مرکز، ایجاد و مدیریت بازار فن‌آوری در استان و ارتباط با سایر بازارهای فناوری در سطح دیگر استان‌هاست افزود: فن بازار شامل سه بخش مجازی، فیزیکی و پشتیبانی است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به این‌که بخش مجازی شامل ابزارهای رسانه‌ای است که وظیفه اطلاع رسانی در مورد فناوری‌های تولید شده در سطح استان را بر عهده دارد بیان کرد: بخش فیزیکی فن بازار شامل برگزاری نشست‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای صنعتی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان ساخت: بخش پشتیبان فن بازار نیز شامل شبکه همکاران، متخصصین، نخبگان، صنعتگران و اشخاص حقیقی و حقوقی که در کار خود متخصص شناخته می‌شوند است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اعلام این‌که به تازگی در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی حضور فعالی داشتیم اذعان داشت: فن بازار منطقه‌ای اصفهان آماده همکاری با کلیه متخصصین حقیقی و حقوقی در ارتباط با ثبت اطلاعات این متخصصان و معرفی صاحبان ایده و سرمایه به آن‌هاست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز