خبرگزاری کار ایران

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌کند:

کارگاه و سمینار کاربردی مدیریت، تبلیغات و بازاریابی

کد خبر : ۱۶۵۷۱۶

سمینار و کارگاه کاربردی یکروزه مدیریت، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد دستیابی به روش‌ها و رویکردهای علمی اقتصاد و کسب و کار در سال عزم ملی و مدیریت جهادی، با هدف توانمند کردن تولیدات داخلی با حضور اساتید این رشته در ۲۴ اردیبهشت ماه در سالن شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

سمینار و کارگاه کاربردی یکروزه مدیریت، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد دستیابی به روش‌ها و رویکردهای علمی اقتصاد و کسب و کار در سال عزم ملی و مدیریت جهادی، با هدف توانمند کردن تولیدات داخلی با حضور اساتید این رشته در ۲۴ اردیبهشت ماه در سالن شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این کارگاه یکروزه کامران صحت، بنیانگذار مدیریت ارتباط با مشتری - crm – به سبک نوین در ایران، علی زارعی، کار‌شناس خلاقیت و کارآفرینی صداوسیما و نویسنده کتب راهکار، به سوی نوآوری، توحید رضایت، جوان‌ترین سخنران تبلیغات و بازاریابی در ایران و مدیرمسئول وب سایت اقتصادی «بیزینس» به سخنرانی می‌پردازند.
گفتنی است؛ در این همایش سرفصل‌هایی که مورد بررسی قرار می‌گیرد شامل راهکارهای رهایی از بحران، تصمیم گیری و استراتژی قیمت گذاری، اصول موفقیت در نمایشگاه‌ها، تکنیک‌های فروش، خلاقیت چیست و چگونه خلاق باشیم، برند چیست و چگونه برند سازی کنیم، رابطه برندینگ و خلاقیت، مسابقات کارآفرینی، قبل از تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات و بازاریابی در سه گام، چالشهای بازاریابی و بازرگانی شرکت‌های دانش بنیان است.
حائز اهمیت است درپایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه‌ها و تقدیرنامه‌هایی از طرف دانشگاه تهران، آکسفورد سرت، موسسه آموزش عالی برهان، رادیو بازاریابی ارائه می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این سمینار با شماره تلفن‌های: ۰۹۳۸۸۸۸۰۳۱۳ - ۰۳۱۱۹۵۱۲۳۹۵ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز