خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر:

کسب مدال طلا توسط بانوان ووشوکار شاهین شهری در مسابقات بین‌المللی گرجستان

کسب مدال طلا توسط بانوان ووشوکار شاهین شهری در مسابقات بین‌المللی گرجستان
کد خبر : ۱۵۴۶۴۶۹

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه از کسب مدال طلا توسط بانوان ووشوکار شاهین شهری در مسابقات بین‌المللی گرجستان خبر داد.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان ضمن گرامی داشت هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان اصفهان روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه سال جاری در قالب ۶ تیم و با ۶۰ شرکت‌کننده به میزبانی شهرضا آغاز شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم وزنه‌برداری شاهین‌شهر صاحب یک مدال طلا و یک نقره شدند که آقای اشکان باقری وزنه‌بردار پرتلاش شاهین شهری با مجموع ۳۰۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا و کامیار ظهرابی پور صاحب مدال نقره شدند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: هم‌زمان با فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش ذیل برنامه‌های یادواره شهدای ورزشکار، روز یکشنبه ۲۹ مهرماه و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات آمادگی جسمانی و هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی و ورزش صبحگاهی همراه با مسابقات ورزشی (ویژه بانوان) در محل پارک بانوان شهر گز برگزار شد که در این همایش بالغ بر ۲۰۰ نفر از بانوان علاقه‌مند حضور داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: خانم معصومه شجراتی بازیکن توان‌یاب شایسته شاهین شهری و عضو باشگاه سپاهان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به همراه تیم والیبال نشسته سپاهان عازم کشور چین شد.

شاه علی اظهار کرد: به همت هیات تنیس‌روی‌میز مسابقات تنیس‌روی‌میز کارکنان ادارات و سازمان‌های وابسته شهرستان شاهین‌شهر و میمه و یادواره شهدای ورزشکار و هفته تربیت‌بدنی به‌ویژه شهید ورزشکار مهران مختاری و شهید ورزشکار علی خیراسگر که سابقه فعالیت در این رشته ورزشی را داشتند در خانه تنیس‌روی‌میز شاهین‌شهر با شرکت ۲۶ بازیکن برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان آقایان عزیز روش از دانشگاه هنر مقام اول، سیاوش دهخدایی از اداره آب منطقه‌ای مقام دوم و هوشنگ بخشی از شرکت نفت و ابراهیم هاشمیان از بانک تجارت مقام سوم مشترکاً را به دست آوردند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر با بیان اینکه دختران شاهین‌شهر در رقابت‌های بین‌المللی ووشو گرجستان خوش درخشیدند، گفت: ۳ نفر از ووشوکاران رشته تالو با مربیگری نوید مکوندی با تمرینات فشرده خود توانستند در مسابقات بین‌المللی گرجستان مدال طلا کسب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز