خبرگزاری کار ایران

در همایش محور دفاتر خدمات شهرستان‌های غرب استان اصفهان اعلام شد:

بازاریابی؛ فروش و مشتری‌مداری در اولویت برنامه‌های دفاتر ICT روستایی‌ست

بازاریابی؛ فروش و مشتری‌مداری در اولویت برنامه‌های دفاتر ICT روستایی‌ست
کد خبر : ۱۲۴۰۷۲

چهارمین همایش دفاتر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی به میزبانی اداره مخابرات خوانسار و با حضور روسای ادارات و مسئولین دفاتر خدمات شهرستانهای گلپایگان, چادگان, فریدون شهر و فریدن برگزار شد.

ایلنا: در این آیین که ۸۰ تن از کارگزاران دفا‌تر حضور داشتند، شرکت کنندگان و مسئولان شرکت مخابرات استان اصفهان بر اهمیت و نقش مخابرات در جامعه و توسعه کشور تاکید کرده و خواستار ایده و تکنیکهای علمی در جهت فروش و بازاریابی از طریق دفا‌تر ICT روستایی شد ند.

به گزارش خبرنگارایلنا ازاصفهان رییس مخابرات خوانسار نیز با ارائه گزارشی از شاخصهای مخابراتی گفت: ۱۶ هزار تلفن ثابت در حال کار و ۲۷ هزار شماره همراه در شهرستان خوانسار است.

اسدی افزود: خوانسار در موقعیت PC و حلقه اتصال شبکه فیبر سراسری قرار گرفته و جایگاه ویژه‌ای برای شهرستان به عنوان یکی از مناطق مخابراتی صدگانه در کشور ایجاد نموده است.

وی مشتری مداری را مورد تاکید قرار داد و آنرا نوعی فرهنگ سازمانی ذکر کرد و از مسئولین دفا‌تر خواست با ابتکار عمل خود در جهت بالا بردن فروش و بازاریابی تلاش نمایند.

وی در خصوص رفع مشکلات که نظارتهای قبلی د ر شهرستان‌ها مشاهده شده بود مطالبی بیان کرد و بر انجام خدمات برابر قرارداد منعقده بین دفا‌تر و شرکت مخابرات و آموزشهای ارائه شده تاکید نمود.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار و سوالات و مشکلات کاری و فنی توسط مسئولین دفا‌تر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی مطرح شد و کار‌شناسان حوزه مشترکین و نظارت دفا‌تر سرکار خانم صبائی و آقای صادقی پاسخگوئی لازم را ارائه نمودند همچنین مقرر شد در خصوص انعکاس برخی از موارد مطروحه به مدیران ارشد شرکت نیز اقدام نمایند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز