خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

اعطای تقدیرنامه سه ستاره اشتهار به کیفیت به شرکت گاز استان اصفهان

کد خبر : ۱۲۱۰۲۶

بر اساس نتایج ارزیابی دهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، سازمان ملی استاندارد و انجمن کیفیت ایران تقدیرنامه سه ستاره اشتهار به کیفیت را به شرکت گاز استان اصفهان اعطا کردند.

ایلنا: در دهمین جایزه ملی کیفیت ایران که با حضور نمایندگان قوه مجریه اقای شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور و اقای برزگری رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مسئولان سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد این شرکت به عنوان نخستین شرکت گاز استانی موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره اشتهار به کیفیت شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شایان ذکر است شرکت گاز استان اصفهان این‌جایزه را بر اساس ارزیابی دو روزه از بخش‌های مختلف مجموعه خود منطبق با مدل INQA در راستای ۷ معیار جایزه ملی کیفیت ایران و بر پایه ساختار ۵ کمیته تخصصی راهبری تعالی و برنامه ریزی راهبردی، فرآیند‌ها و نتایج مشتریان و جامعه و محیط زیست، شراکت‌ها و منابع و نتایج غیر مالی، منابع انسانی و نتایج کارکنان، مالی و نتایج مالی اخذ کرده است.

شرکت گاز استان اصفهان به عنوان اولین شرکت خدماتی و دولتی با هدف دست یابی به نتایج متوازن برای کلیه ذی نفعان، ارزش آفرینی برای مشتریان، و مدیریت بوسیله فرایند‌ها با عزمی راسخ در مسیر تعالی گام نهاده و تاکنون تلاش کرده تا با تبیین نتایج کیفی فعالیت‌ها و خدمات، بیش از پیش موجب افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان خود شود و بر پایه این سیاست و عملکرد موفق به کسب این جایزه شود.

گفتنی است جایزه ملی کیفیت ایران براساس نتایج ارزیابی عملکرد سازمان‌های متقاضی در رابطه با طراحى، تولید و عرضه محصول و ارائه خدمت و با توجه به معیارهای مدل اعطا می‌شود. این جایزه شامل سطوحی است که برای تعیین آن‌ها ارزیابی همه جانبه و کاملی از فعالیت‌های عملیاتی و کیفی سازمان در ارتباط با محصول از جمله پایداری تولید و خدمات آن و مطابقت با نیازمندی‌های مشتریان و سایر ذینفعان انجام می‌‌شود. در طراحی مدل جایزه ملى کیفیت ایران به مفاهیم، اصول و مبانی ارزشی و کاربردی کیفیت توجه خاص شده است این جایزه نمادی ازبلوغ سازمانی است که در همگرایی فعالیت‌های مختلف تولید محصول و خدمات به وجود می‌آید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز