خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی اصفهان در نشست با شورای شهر مطرح کرد:

ایران دهمین کشور مزیت دار در صنعت گردشگری دنیاست

ایران دهمین کشور مزیت دار در صنعت گردشگری دنیاست
کد خبر : ۱۱۲۱۸۴

ایجاد دبیرخانه شورای عالی برند در اتاق اصفهان می‌تواند زمینه همکاری استانداری؛ شهرداری و اتاق بازرگانی را فراهم کند.

ایلنا: رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق اصفهان گفت: ایجاد دبیرخانه شورای عالی برند در اتاق اصفهان می‌تواند زمینه همکاری استانداری؛ شهرداری و اتاق بازرگانی را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ محمدرضا رجالی گفت: با توجه به پایین بودن سطح درآمد مردم اصفهان باید بستری برای افزایش درآمد آن‌ها فراهم شود که با توجه به تکمیل ظرفیت واحدهای صنعتی در اصفهان، توسعه صنعت گردشگری می‌تواند در افزایش درآمد مردم این شهر موثر باشد.

وی از تشکیل سازمان گردشگری شهرداری اصفهان به عنوان شانزدهمین سازمان تقدیر کرد و گفت: گردشگری به عنوان مهم‌ترین درآمد بدون آلایندگی، می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد اصفهان داشته باشد.

رییس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق اصفهان همکاری اتاق، استانداری و شهرداری اصفهان در ایجاد شورای عالی برند اصفهان را گامی ارزشمند در تعامل سه بخش دولتی، خصوصی و عمومی برشمرد و گفت: ایجاد دبیرخانه شورای عالی برند در اتاق اصفهان می‌تواند زمینه همکاری سه بخش فوق را فراهم سازد.

وی ایران را دهمین کشور مزیت دار، در صنعت گردشگری دنیا دانست و گفت: اصفهان با دو اثر ثبت شده در یونسکو و شش هزار ثبت فرهنگی و ۷۷ رشته صنایع دستی پتانسیل قابل توجهی برای جذب توریست دارد.

وی از زوال رشته‌های صنایع دستی به دلیل فعال نبودن صنعت توریست خبر داد و گفت: اشتغال زایی در صنایع دستی به واسطه توسعه صنعت توریسم امکان پذیر خواهد بود.

رجالی توجه به تبلیغات رسانه‌ای برای اصفهان در شبکه‌های تلویزیونی کشورهای هدف را مهم دانست و گفت: تجربه ترکیه و مالزی در جذب توریست کشورهای عربی نشان از توجه آنان به آگهی تلویزیونی دارد و اصفهان در این راستا باید در این بخش هزینه کند.

وی خواستار توجه به طرح‌های گردشگری در اصفهان از سوی سازمان‌های نظارتی شد و گفت: به جای عوارض گرفتن از فعالان گردشگری باید تلاش شود از عوارض موجود در تبلیغات برای جذب توریست استفاده شود.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز