مدیرعامل توزیع برق هرمزگان:
مشترکان خدمات خود را از نرم افزار موبایلی "برق من" دریافت کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مشترکین برای تسهیل در دریافت خدمات برق میتوانند از برنامه موبایلی خدمات غیرحضوری برق ایران با عنوان "برق من" استفاده کنند.
به گزارش ایلنا از بندرعباس، هاجر عبدی افزود: این برنامه با هدف بهره مندی از فناوری های نو، ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین و صرفه جویی اقتصادی راه اندازی و در دسترس قرار دارد.
وی ادامه داد: مشترکین می توانند با نصب این برنامه از خدماتی مانند مشاهده صورتحساب، سوابق مصرف و سوابق پرداخت و نمودار مصرف خود اطلاع یابند. ضمن اینکه مشترکین با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر مشاهده و پرداخت قبض دوره جاری می توانند درخواست خود را برای قطع یا نصب مجدد انشعاب، تفکیک یا ادغام و درخواست انشعاب جدید ثبت کنند.
عبدی اظهار کرد: مشترکین برای دریافت و نصب این برنامه می توانند به سایت شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان مراجعه و یا از طریق برنامه بازار آن را دریافت کنند. در حال حاضر این برنامه راحت ترین و قابل دسترس ترین روش جهت مشاهده صورتحساب،سوابق مصرف و پرداخت قبوض برای مشترکین است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق ادامه داد: مشترکین در این برنامه می توانند قطعی برق و مشکل روشنایی معابر خود را نیز در این سیستم ثبت کنند.
عبدی بیان کرد: از دیگر قابلیت های این برنامه خود اظهاری کارکرد کنتور است که مشترکان با استفاده از آن می توانند کارکرد کنتور خود را در سررسید دوره قرائت کرده و در این برنامه ثبت کنند.
به گفته وی، زیرساخت ارائه همه خدمات غیرحضوری برق به مشترکین و متقاضیان فراهم شده و بزودی با ارائه تمام خدمات قابل ارائه به مشترکین، حضور ارباب رجوع در ادارات به صفر می رسد. پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و تمام خدمات خود را می توانند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و میز خدمت الکترونیکی موجود در سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان دریافت کنند.
عبدی در رابطه با فرایند کار با سامانه برق من، اضافه کرد: مشترکان و متقاضیان پس از ثبت درخواست، کد رهگیری خود را دریافت میکنند . مشترکان با این کد رهگیری می توانند مراحل انجام کار خود را مشاهده و درخواست خود را پیگیری کنند.