خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس :

دولت، اصلی‌ترین ناقض تصمیمات ستاد کرونا است

 دولت، اصلی‌ترین ناقض تصمیمات ستاد کرونا است
کد خبر : ۹۸۱۷۵۶

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا شایعاتی وجود دارد که 100 میلیارد تومان از بودجه کرونا به دانشگاه شهید بهشتی برای ساخت یک ساختمان داده شده که دولت باید در خصوص این مسئله شفاف‌سازی کند و مجلس هم به آن ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عدم تخصیص بودجه کرونا از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه و بهداشت مسئول رسیدگی به این مسئله هستند و در جلسه اخیر مسئولان وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس قرار شد که هزینه‌های وزارت بهداشت در کرونا مشخص شود.

وی با اشاره به برخی شایعات درباره هزینه‌کرد این بودجه در محلی دیگر گفت: اخیرا شایعاتی وجود دارد که 100 میلیارد تومان از بودجه کرونا به دانشگاه شهید بهشتی برای ساخت یک ساختمان داده شده که دولت باید در خصوص این مسئله شفاف‌سازی کند و مجلس هم به آن ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درباره عملکرد دولت در بحران کرونا عنوان کرد: دولت باید در خصوص کرونا شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل می‌داد و نقشه راه ترسیم می‌کرد. اما به واسطه فقدان برنامه اجرایی، با تصمیمات متناقض روبرو شدیم که دائما تغییر می‌کرد و پشتوانه علمی و اتفاق نظر در تصمیمات وجود نداشت.

وی با بیان اینکه دولت روحانی کارنامه قابل قبولی در بحران کرونا ندارد، یادآور شد: حتی در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیمات گرفته می‌شد و بعدا دولت آن را نقض می‌کرد. در حالی‌که در بحران‌ها، تشکیلات درست نمی‌کنند و بجای آن تصمیمات عاجل گرفته می‌شود. اما دولت روحانی تصمیمات درست نگرفت و هزینه سنگینی به کشور وارد کرد و علاوه بر هزینه‌های مادی، به اعتماد مردم آسیب زد.

بیگی درباره عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا ابراز داشت: اختیارات برخی تصمیم‌گیری‌ها به دولت داده شده است و متاسفانه متولیان امر در استان ما و در تصمیم‌گیری‌های کرونایی به اولویت دست پیدا نکردند. ابتکارات و تصمیماتی که می‌شد گرفته شود، اما گرفته نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز