خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان :

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی به مدیران از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی به مدیران از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است
کد خبر : ۹۱۵۲۵۴

استاندار اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی، شناسایی بسترهای موجود اقتصادی و تبیین آنها برای مدیران در راستای سرمایه گذاری در سطوح اقتصادی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی اظهار کرد: برای موفقیت در تمام سطوح مدیریتی، چاره‌ای جز تقویت روابط عمومی وجود ندارد.

وی با اشاره به شرایط خاص استان اصفهان متأثر از ویروس کرونا تصریح کرد: برای تبیین سازگاری شهروندان با ویروس منحوس کرونا در شرایط فعلی و دوران پساکرونا، روابط عمومی‌ها نقش مهمی برعهده دارند.

مدیریت ارشد با اشاره به تهدید ویروس کرونا که باعث تقویت زیرساخت‌هایی نظیر «سامانه شاد» شده است، اضافه کرد: با تقویت این زیرساخت‌ها می‌توان برای شرایط بحرانی آماده بود و یکی از رسالت‌های روابط عمومی شناسایی و معرفی ظرفیت‌های مختلف به مدیران مربوطه، برای عبور از شرایط بحران ساز است.

رضایی به همدلی و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی با مردم برای مقابله با شیوع کرونا پرداخت و گفت: این همنوایی و مساوات مومنانه در تمام لایه‌های اجتماعی در خور تقدیر است و هماهنگی بخش سلامت با بخش‌های دیگر باعث شده تا این شرایط بحرانی ویروس منحوس به خوبی مدیریت شود.

وی به سال «جهش تولید» هم اشاره‌ای داشت و  برای افزایش تولید و اشتغالزایی گفت: اگرچه در ماه‌های پایانی سال گذشته با رشد اشتغالزایی در استان اصفهان روبرو بودیم، اما کافی نیست و یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی شناسایی بسترهای موجود و تبیین آنها به مدیران جهت سرمایه‌گذاری در سطوح اقتصادی است.

استاندار اصفهان با تاکید بر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و تنبیه مدیرانی که اقدامی مؤثر انجام نداده‌اند، اظهار داشت: توسعه همه جانبه یکی از رسالت‌های مهم مدیریت استان اصفهان است و برای نیل به این مهم باید بر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تاکید شود.

وی اضافه کرد: زیربنای توسعه با ارتباطات و روابط عمومی مهیا می‌شود و این نگرش رسالت بزرگی است که بر دوش روابط عمومی سازمان‌هاست؛ زیرا روابط عمومی آینه تمام‌نمای مطالبات به حق مردم است.

 رضایی افزود: همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی و پیوستگی آنها با رویکرد اطلاع رسانی و امیدآفرینی به جامعه می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد توسعه داشته باشد.

وی، برنامه راهبردی اطلاعاتی در جهت نیل به شعار سال را یکی از وظایف روابط عمومی سازمان‌ها دانست و افزود: بهره گیری از فناوری‌های نوین و ابزارهای اطلاع رسانی برای بهبود محتویات به ویژه در فضای مجازی و توانمندسازی سازمان‌ها در جهت مواجهه با بحران‌ها از وظایف روابط عمومی هر سازمان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز