خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات کشوری دارت جانبازان و معلولان در قزوین

برگزاری مسابقات کشوری دارت جانبازان و معلولان در  قزوین
کد خبر : ۹۱۰۶۷۹

مسابقات کشوری برخط دارت ویژه جانبازان و معلولان روز شنبه در بخش مردان و زنان به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسابقات کشوری برخط دارت به منظور حفظ سلامتی و شادابی جانبازان و معلولان در ایام قرنطینه و مبارزه با ویروس کرونا با شعار کرونا را شکست می‌دهیم طی ۲ روز در قزوین برگزار شد.

مسابقات بخش آقایان در کلاس ایستاده انجام شد که در مرحله پایانی به صورت دوره‌ای با حضور هفت دارتر از ۶ استان پایان یافت.

در پایان این رقابت‌ها حسین تاتاری از خراسان رضوی و محمود نورشرق از اصفهان اول و دوم شدند و ابراهیم شیرالی و محمدامین تاتاری به ترتیب از استان‌های خوزستان و خراسان رضوی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

مسابقات بخش بانوان نیز در کلاس نشسته به صورت دوره‌ای با حضور ۶ دارتر از چهار استان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها معصومه دوراندیش از خراسان رضوی و فاطمه فرجی نیا از کردستان اول و دوم شدند و اسماء یگانه از استان بوشهر به مقام سوم دست یافت.

این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون جانبازان و معلولان کشور، انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان قزوین برگزار شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز