خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به 138 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در سامانه ملی شکایات

رسیدگی به 138 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در سامانه ملی شکایات
کد خبر : ۸۸۹۸۱۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی از ثبت و رسیدگی به 138 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در سامانه ملی شکایات 09629 خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر گفت: تعدادی شکایت از ابتدای اسفند ماه 98 تا چهارم فرودین ماه در سامانه رسیدگی به شکایات به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: مذاکره تلفنی با شاکی، ارجاع به کارشناس مربوط و اخذ رضایت شاکی از اقدامات این اداره کل برای این شکایت‌ها انجام شده است.

مکرمی‌فر تصریح کرد: همچنین با پیگیری انجام شده توسط تیم نظارتی مستقر در اداره کل استان، ضمن برقراری تماس با شاکیان و ارجاع موضوع به کارشناسان مربوطه، شکایات مورد بررسی قرار گرفته و گزارش‌های اقدامات در سامانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با بیان این که از 25 اسفند 99 تا سوم اسفند تعداد 42 شکایت ثبت شده است، گفت: از این تعداد شکایات ، ۳۳ مورد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و ۹ مورد در حوزه مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای استان بوده که عمدتا در خصوص کنسل شدن رزرو و درخواست عودت مبالغ پرداخت شده مسافران بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز