خبرگزاری کار ایران

کازانی به ایلنا خبر داد:

انتقال "مرد کامیونی" به مرکز سالمندان قزوین/ تلاش برای اقامت دائمی پیرمرد 86 ساله در بهزیستی آبیک

انتقال "مرد کامیونی" به مرکز سالمندان قزوین/ تلاش برای اقامت دائمی پیرمرد 86 ساله در بهزیستی آبیک
کد خبر : ۸۳۷۹۹۰

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از انتقال راننده 86 ساله‌‌ ای که سالها در یک کامیون در حاشیه شهر آبیک اسکان داشت به مرکز سالمندان در استان قزوین خبر داد.

یوسف کازانی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: راننده 86 ساله که حدود 5 سالی است داخل کامیونش در حاشیه شهر آبیک زندگی می‌کند، بر اثر ابتلا به سرماخوردگی شدید و به پیشنهاد خودش، به مرکز سالمندان در قزوین انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه پیرمرد همدانی 10 روزی است که به مرکز سالمندان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان قزوین منتقل شده، افزود: وی اذعان کرده که موقت به این مرکز منتقل شود که به پیشنهاد اداره بهزیستی شهرستان آبیک و أخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، وی به مرکز سالمندان انتقال یافته و در آنجا نگهداری می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: بارها شخصا نزد راننده کامیون 86 ساله حضور یافته‌ام و به ایشان اعلام کردم که به مرکز سالمندان امیرالمومنین (ع) قزوین منتقل شود اما وی مقاومت کرده و از رفتن به این مرکز استقبال نمی‌کرد.

کازانی اضافه کرد: حتی کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان آبیک برای متقاعد کردن راننده کامیون برای انتقال به مکانی دیگر با وی صحبت کرده‌ بودند اما راضی نمی‌شد و سبک و شیوه زندگی در کامیون را بیشتر دوست داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان  آبیک در پاسخ به این سئوال که اگر  این پیر مرد قصد بازگشت به زندگی در کامیون را داشته باشد، چه اقدامی انجام می‌دهید، توضیح داد: تلاش اداره بهزیستی شهرستان آبیک این است که راننده کامیون به زندگی در داخل کامیون بازنگردد.

بهتر است راننده کامیون در مرکز سالمندان بماند

کازانی افزود: گرچه روحیه این فرد با زندگی در کامیون عجین شده و سازگاری یافته اما کارشناسان بهزیستی معتقد هستند زندگی در کامیون سختی‌های خاص خودش را دارد و به دلیل کهولت سن و از دست و پا افتادن، بهتر است وی در مرکز سالمندان بماند ضمن اینکه وجود همسالان و پزشک، پرستار و مددکار شرایط زندگی بهتری را برای وی فراهم می آورد.

این مسئول بیان کرد: عزت‌الله یوسف‌زاده راننده 86 ساله به صورت رایگان در مرکز سالمندان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان قزوین پذیرش و نگهداری می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک افزود: در صورت تمایل این فرد برای بازگشت به زندگی در کامیون، با توجه به اوضاع و احوال وی و با پیشنهاد اداره بهزیستی شهرستان آبیک به دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و با أخذ دستور از ایشان، تصمیم‌گیری لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله یوسف‌زاده معروف به "مرد کامیونی" حدود 60 سال در جاده‌های کشور رانندگی کرده و کامیون وی 42 سال قدمت دارد؛ وی از همسرش جدا شده و فرزندی هم ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز