مشاور شهردار مطرح کرد؛
درخواست شهروندان ظرف ۷۲ ساعت در شهرداری مشهد پیگیری می شود
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: مرکز ۱۳۷ کلید گره گشایی و درگاه مردم داری مدیریت شهری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیر اقتناعی در آیین رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ گفت:در حال حاضر اهتمام ویژه ای صورت گرفته است تا اقدامات مختلفی برای ایجاد حال خوب در بین شهروندان ایجاد شود.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد افزود:در این اتفاق سامانه ۱۳۷ به اتوماسیون شهرداری مشهد (گام) متصل می شود که طی آن کلیه تماس ها و گزارش های مرکز ۱۳۷ از طریق اتوماسیون شهرداری به کارشناسان و مدیران مربوطه ارجاع داده می شود و هر مدیر ظرف ۷۲ ساعت باید پاسخ درخواست را ارسال کند. در صورت عدم پاسخگویی کارشناس مربوطه در مدت تعیین شده، درخواست به مدیر بالاتر ارجاع داده می شود.
وی افزود:از شهروندان درخواست داریم که دیده بان مدیریت شهری باشند، به گونه ای که اتفاقات شهر را رصد و به ما اطلاع رسانی کنند.
اقتناعی گفت:باید در کنار اینکه در عمل گره گشایی میکنیم، احساس گره گشایی را نیز در مردم ایجاد کنیم و این مهم با تلاش همه ارکان مدیریت شهری امکان پذیر خواهد بود.