جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبرداد:
شناسایی و دستگیری مزاحم تلفنی پلیس 110 در هرمزگان
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که بصورت مکرر و تلفنی برای پلیس 110 ایجاد مزاحمت کرده بود، خبرداد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی اعلام اپراتورهای مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز ، ایجاد مزاحمت می کند، موضوع از سوی مسئولان استان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.
وی افزود : متهم با استفاده از 6 شماره تلفن مختلف حدود 2 هزار مرتبه با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در ماموریتهای محوله پلیس 110 شده است.
این مقام انتظامی بیان کرد : با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام م.ب توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را در سابقه خود داشته و متواری است.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از تلاشهای شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی متهم برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.
سرهنگ بهدانی فرد خاطرنشان کرد : فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمتهای برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می شود.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد : مشکلات خانوادگی و تاثیرات روحی و روانی در محیط های ناآرام خانه و خانواده و همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تاثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابه هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای ماموریت های سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.