خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام خبرداد:

نشست ستاد کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور صاحب‌نظران حوزه اجتماعی استان

نشست ستاد کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور صاحب‌نظران حوزه اجتماعی استان
کد خبر : ۵۵۶۸۲۰

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام از برگزاری اولین نشست ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان خبر داد و از صاحب‌نظران برای حضور در هیات‌های اندیشه‌ورز در حوزه اجتماعی استان ایلام دعوت کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، علی مهرعلیزاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام، از برگزاری جلسه‌ کمیته‌ تخصصی مطالعه و پژوهش " ذیل ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان در دفتر امور اجتماعی استانداری خبر داد و اظهار کرد: این ستاد دارای 8 کمیته‌ آموزش و آگاه‌سازی، رسانه و آسیب‌های اجتماعی، توانمند‌سازی ، نشاط اجتماعی و مداخله اجتماع محور، غربالگری، محدودسازی دسترسی، درمان ، آمار و داده‌ها و مطالعه و پژوهش است.

وی اعضای اصلی کمیته مطالعه و پژوهش را دکتر "فتح‌اله محمدیان" روانشناس و رئیس مرکز تحقیقات آسیب‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ، دکتر "رضا ولیزاده" روانپزشک و رئیس گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی  ، دکتر "یوسف  ویسانی" اپیدمیولوژیست و صاحب نظر در مطالعات خودکشی ، دکتر "علی  ایار"  جامعه‌شناس و پژوهشگر در زمینه خودکشی ، دکتر "صدیقه  پیری" جامعه‌شناس و نماینده انجمن جامعه‌شناسی ایلام ، دکتر "شهرام مامی" روانشناس و نماینده خانه روانشناسان استان ، دکتر "وحید  احمدی" روانشناس و رییس گروه روانشناسی دانشگاه آزاد استان ، دکتر "حمید  حیدرپناه"  جامعه شناس و پژوهشگر و دکتر "فهد  کمالوندی" جامعه شناس و دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اعلام کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام تصریح کرد: در اولین جلسه این کمیته مصوب شد  برنامه عملیاتی پژوهش‌های مرتبط در حوزه آسیب های اجتماعی استان جهت اجرا در سال 97  تدوین و از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با موضوع حودکشی حمایت شود.

مهرعلیزاده گفت: در جلسه آینده‌ ستاد استانی مهار کنترل و کاهش خودکشی، یافته‌ها و نتایج طرح پژوهشی  مطالعه کیفی بررسی علل و عوامل خودکشی در شهرستان دره‌شهر  در سال ۱۳۹۶ از سوی دکتر ایار مجری طرح تشریح شود.

وی از پژوهشگران، اساتید دانشگاه و فعالان اجتماعی و فرهنگی علاقه‌مند به همکاری استان ایلام دعوت کرد  تا با مراجعه حضوری به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام و اعلام اطلاعات و همچنین ارایه رزومه علمی و کاری به فعال‌سازی بیش از پیش هیئت‌های اندیشه‌ورز در حوزه اجتماعی استان کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز