خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در گفت و گو با ایلنا:

اطلاعی از پشت پرده پدیده ندارم

اطلاعی از پشت پرده پدیده ندارم
کد خبر : ۳۶۹۵۶۸

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: نمایندگان مسئولیت مستقیم در قبال پدیده ندارند؛ نمایندگان وظیفه‌شان این است که بیایند دستگاه های متولی را فعال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در گفت و گو با ایلنا اظهار کرد: مهم نیست که چه دستگاه و سازمانی در رابطه با پدیده قصور کرده بلکه مهم آن است که به دنبال راه حل باشیم.  مهم آن است که امروز مسئله مردم از اولویت خارج شده است، از این رو نباید در پی این سئوال باشیم که چه دستگاه و نهادی قصور کرده، به نظر بنده قطعا مردم مقصر نیستند، از این رو نباید به مطالبات مردم کم توجهی شود.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه باید مطالبات مردم به صورت جدی پیگیری شود، تصریح کرد: باید به این سمت حرکت کنیم که دستگاه های متولی را فعال کنیم و خواهش کنیم که تمامی دستگاه های ذی ربط در جهت حل مشکلات مردم در پدیده به جدیت ورود پیدا کنند.

وی افزود: نمایندگان مسئولیت مستقیم در قبال پدیده ندارند، نمایندگان وظیفه شان این است که بیایند دستگاه های متولی را فعال کنند، هر کاری از دست مان بر می آمده انجام دادیم و وظیفه خودمان را به نحو کامل پیگیری کردیم.

پژمانفر ادامه داد: آن چه به نظر بنده کوتاهی است وجود یک پشت پرده است که از آن اطلاعی ندارم، چرا که اقدامات لازم مستلزم صدور مجوزاتی بود که از اختیارات یک وزیر خارجه و یک قوه خارج بود و باید اقدامی فرا‌قوه ای صورت می گرفت، از این رو شورای عالی امنیت ملی به بحث ورود پیدا کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: حال سئوال این است که چرا پس از صدور مجوزهای لازم و تغییر هیات مدیره هیچ اقدامی صورت نگرفته است و هیات مدیره جدید مسائلی را مطرح می کند که این موضوع به راحتی قابل حل شدن نیست، حال اگر مسئله قابل حل شدن است آن را حل کنید.

وی در خصوص اقدامات نمایندگان مردم در حل مشکلات سهامداران پدیده افزود: جلسات متعددی با مسئولان ذیربط همچون دادستان، دستگاه های اجرایی، بانک مرکزی، وزیر کشور، وزیر اطلاعات و رئیس مجلس برگزار کرده ایم که به سرانجام رسید. بیش از این نمی توانیم در حوزه دستگاه های اجرایی دخالت کنیم.

پژمانفر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چگونه برخی علیرغم تعویق حقوق ۱۰ ماهه پرسنل پدیده از ادامه روند پیگیری پروژه ها سخن می‌گویند؟ خاطرنشان کرد: من هم مثل شما سئوالاتی دارم، این سئوالات را باید مراجع رسیدگی به امر همچون وزارت کشور، دستگاه های قضایی و استاندار طبق اساسنامه و اختیارات‌شان پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز