خبرگزاری کار ایران

تشییع باشکوه شهید سجاد منصوری، مدافع آسمان ایران در کرمانشاه

تشییع باشکوه شهید سجاد منصوری، مدافع آسمان ایران در کرمانشاه
کد خبر : ۱۵۴۸۷۸۲

مراسم وداع با پیکر شهید سجاد منصوری، از مدافعان برجسته حریم هوایی ایران، صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد. جمعی از مردم شهیدپرور، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان نظامی و کشوری با حضور در مقابل مسجد جامع شهر، این قهرمان وطن را تا آرامگاه ابدی‌اش همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر پاک شهید سجاد منصوری، یکی از مدافعان سرافراز حریم هوایی ایران، صبح امروز در کرمانشاه با حضور گسترده و پرشور مردم و مقامات کشوری و لشکری برگزار شد. شهید سجاد منصوری، یکی از چهار شهیدی است که در پی حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نامش را در دفتر افتخارآفرینان این سرزمین جاودانه کرد.

این مراسم از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز شد و جمعیت حاضر، شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان، و مردم شهیدپرور کرمانشاه، با شعارهایی چون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیکر این شهید عزیز را تا میدان آزادی همراهی کردند. پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید منصوری توسط حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه، این قهرمان ملی به سوی مزار شهدا در باغ فردوس منتقل شد و مراسم خاک‌سپاری با شکوه خاصی برگزار شد.

شهید سجاد منصوری در اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۷۴ در شهرستان هرسین استان کرمانشاه به دنیا آمد. او دوران تحصیلات متوسطه خود را در رشته ریاضی و فیزیک به پایان رساند و در سال ۱۳۹۳ با ورود به دانشگاه افسری خاتم‌الانبیا، به نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوست. شهید منصوری طی سال‌های خدمت خود، به عنوان یکی از نیروهای وظیفه‌شناس و دلاور ارتش شناخته شد و با فداکاری و شجاعت خود، به یکی از نمادهای غرور ملی ایران تبدیل شد.

شهادت این مدافع حریم آسمان ایران، با واکنش گسترده مردم و مسئولان مواجه شد و بار دیگر به جهانیان نشان داد که امنیت و آرامش این سرزمین مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که تا پای جان از عزت و تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند. شهید منصوری اکنون به جمع یاران شهیدش پیوسته، اما نام و یادش برای همیشه در دل مردم ایران زنده خواهد ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز