خبرگزاری کار ایران

پیکر شهیدان امنیت هوایی ارتش در ماهشهر تشییع شد

پیکر شهیدان امنیت هوایی ارتش در ماهشهر تشییع شد
کد خبر : ۱۵۴۸۶۹۲

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سرگرد جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر از نیرو‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان پدافند هوایی و نیرو‌های مسلح و خانواده معظم شهدا در پایگاه پدافند هوایی ماهشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز پیکر مطهر شهیدان حمزه جهان دیده و محمد مهدی شاهرخی فر که درپی حملات رژیم منحوس و رو به اضمحلال صهیونیستی در دفاع از آسمان کشور جان خود را فدای ملت و این مرز و بوم کردند؛ با حضور مقامات نظامی و انتظامی، ارتش و خانواده این شهدا در شهرستان ماهشهر تشییع شد.

سرگرد حمزه جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر از نیرو‌های خوزستانی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد شنبه (پنجم آبان) در دفاع از حریم آسمان کشورمان در حمله رژیم صهیونی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر شهیدان سرگرد حمزه جهاندیده و گروهبانیکم محمد مهدی شاهرخی فر بعد از ظهر امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم در شهرستان‌های رامهرمز و شوشتر تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی همچنین در اطلاعیه ای از آحاد مردم شریف استان خوزستان جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت این شهدای گرانقدر گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تبریک ما به خانواده این شهیدان گرانقدر بخاطر تربیت چنین فرزندانی شجاع و دلیر و تسلیت بخاطر فقدان چنین مردان مجاهد و رشید است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پاسخ مقتدرانه‌ای بخاطر گستاخی خود در حمله به حریم کشورمان خواهد دید افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزتمندی قرار دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش با قرائت پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همرزمان شهیدان سرگرد جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر در نیرو‌های مسلح ادامه دهنده راه این شهیدان والامقام در مسیر ولایت و دفاع از میهن اسلامی هستند.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی با اشاره به نقش مهم پدافند هوایی در دفاع از میهن اسلامی افزود: نیرو‌های مسلح امروز در اوج اقتدار قرار دارند و مقتدرانه از مرز‌های کشورمان دفاع و حفاظت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز